Hej derude Jeg står og mangler en programmør til en helt konkret opgave. Jeg er ved at starte en webshop, hvor jeg nu har fundet ud af, at jeg gerne vil have den funktion, at der skiftes side, når der vælges imellem varianter. Jeg har et udvalg af produkter på en webshop, som f.eks. har disse varianter: Farve: Sort, hvid og blå + Størrelse: Lille og stor. Alle mine produktvarianter bliver fra start oprettet som produkter. Når man klikker ind på et produkt, så har kunden lige nu mulighed for at vælge både farve og størrelse i drop down menu, men når man vælger disse to, så skifter siden ikke til det konkrette produkt. Måske kan det kun lade sig gøre, hvis der kun er en varianttype at man kan vælge, men det kan vedkommende forhåbentlig forklare mig :) Er der nogen derude, som har mulighed for at programmere denne funktion, så skriv endelig til mig. God dag. |
Hvilket webshopsystem benytter du?
I fx woocommerce, der burde det skifte til det rette produkt, hvis du da har oprettet varianterne korrekt.
https://woocommerce.com/document/variable-product/
Men igen, ved ikke om det er woocommerce du spørger ind til, eller hvilket system du benytter som shop?