Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg står og mangler en programmør til en helt konkret opgave.

Jeg er ved at starte en webshop, hvor jeg nu har fundet ud af, at jeg gerne vil have den funktion, at der skiftes side, når der vælges imellem varianter.

Jeg har et udvalg af produkter på en webshop, som f.eks. har disse varianter: Farve: Sort, hvid og blå + Størrelse: Lille og stor. Alle mine produktvarianter bliver fra start oprettet som produkter. Når man klikker ind på et produkt, så har kunden lige nu mulighed for at vælge både farve og størrelse i drop down menu, men når man vælger disse to, så skifter siden ikke til det konkrette produkt. Måske kan det kun lade sig gøre, hvis der kun er en varianttype at man kan vælge, men det kan vedkommende forhåbentlig forklare mig :)

Er der nogen derude, som har mulighed for at programmere denne funktion, så skriv endelig til mig.

God dag.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:14

Hvilket webshopsystem benytter du?

I fx woocommerce, der burde det skifte til det rette produkt, hvis du da har oprettet varianterne korrekt.
https://woocommerce.com/document/variable-product/

Men igen, ved ikke om det er woocommerce du spørger ind til, eller hvilket system du benytter som shop?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 16. Dec 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26

Det er Dandomain.

Jeg talte med kundeservice i går, og de fortalte at der skulle en programmør til den opgave, men et eller andet sted burde det jo være simpelt at få funktionen indsat permanent, så jeg kan tilføje et link, når jeg opretter en variant. Men det kan godt være, at det er mere kompliceret end jeg tror.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Jan 25
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:37
Hej,

Det lyder som en simpel opgave, og det er bestemt muligt at implementere en funktion, hvor siden skifter til det specifikke produkt, når en variant vælges.

Har du et link til webshoppen? Så kan jeg lige kigge på opsætningen og vurdere, hvor hurtigt og nemt det kan implementeres. Det afhænger ofte af, hvilket CMS eller platform webshoppen er bygget på, samt hvordan varianterne er struktureret.

Jeg ser frem til at høre fra dig! 😊

Bedste hilsner,
Mosel Studio
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:11

Mosel Studio:
Det afhænger ofte af, hvilket CMS eller platform webshoppen er bygget på

Hvis du nu læser tråden så står der at det er Dandomains webshop.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)