Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ApS med 3 ejere - dokumentation i forbindelse med hvidvask.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Klim Kobakke
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er 3 ældre herrer der i fællesskab er ved at stifte et ApS.

Jeg har i denne forbindelse brugt Legal Desk da dette så ud til at være rette sted.

Nu er jeg så rendt i et problem med dokumentation i forbindelse med hvidvask.

Legal Desk accepterer KUN pas som dokumentation.!!

Dette er intet problem for to af os, men den tredje har intet pas, og har ej heller intentioner om at skulle ud og rejse på noget tidspunkt.

Kan det virkelig have sin oprigtighed at dette ikke kan dokumenteres på andre måder.?

På forhånd tak for eventuelle svar.

Link gerne til andre udbydere der kan "nøjes" med eksempelvis kørerkort eller lignende.

Med venlig hilsen Finn. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 13:56
Fra Klim Kobakke
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 14:44

Hej Ravn.

De fik pr. telefon en forespørgsel om hvorvidt et kørekort samt sygesikringsbevis kunne udgøre det, men svaret var at de KUN accepterede pas ved dem.

Har via netværket fundet et andet sted nu, hvor føromtalte 2 ting kunne udgøre dokumentationen.

Så NU er der styr på det. :-)

Og jeg er blevet en erfaring rigere.

Og Legal Desk en kunde fattigere. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:29

godt du fik det løst - I kan dog godt få samme problem i banken tll erhvervskonto - normalt er kravet jo fotodokumentation som pas - nogen accepterer kørekort dog + sundhedskort kopi
Bare vær forberedt på det kan give problem også der (så dyrt er et pas altså så ikke :) )

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Klim Kobakke
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 19:24

Hej John.

Erhvervskontoen er der styr på.

Og vi er fuldstændig enige med hensyn til prisen på et pas.

Men manden er 67 år gammel, og har ingen intentioner om at skulle ud og rejse på noget tidspunkt.

Så der gik mere princip i det.

Så kan man altid diskutere om man er i en position til dette. :-D

Men der er styr på det hele nu, og UDEN indkøb af nyt pas.

Men tak for Jeres indput, og til dig John Hannover, jeg læser dine svar i alverdens tråde med den største interesse.

Ikke mindst de links du ofte vedhæfter.

Meget lærerigt.

Tilmeldt 11. Nov 24
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Rune Grøndal:

Men manden er 67 år gammel, og har ingen intentioner om at skulle ud og rejse på noget tidspunkt.

What haha? 67 år er sgu da ingen alder. Jeg håber da godt nok, at jeg stadig rejser i en alder af 67 år. At han ingen intentioner har om det - fair nok. Men at alderen skulle gøre det? :)

Held og lykke dog.

Tilmeldt 3. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
A Blessing for Every Moment
The Dance Greetings Africa is a blessing for every moment in your life. Watching it is a reminder to embrace the present and appreciate the blessings that surround you. Each frame of the Dance Greetings Africa fills you with joy, gratitude, and love. The Dance Greetings Africa offers a deep spiritual message that resonates with your soul. I believe the Dance Greetings Africa will touch your heart and inspire you every time you watch it. It’s a beautiful reminder to stay connected to life’s blessings. Let the Dance Greetings Africa be a source of light in your life.
africablessing.com
Fra Klim Kobakke
Tilmeldt 29. Mar 09
Skrevet kl. 20:15

Hej Rebecca.

Nu ikke alderen der gør han ikke skal ud og rejse, men tilbage i 2019 fik han PTSD i forbindelse med et uheld i en lastbil.

Han kørte af sporet med et helt læs drikkevarer grundet 3 black outs lige efter hinanden.

Lægerne fandt aldrig ud af hvorfor, men han har ikke siddet bag rattet siden, hverken i last- eller personbil.

Tilmeldt 3. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:55
"Celebrate with Meaning: The African Birthday Video"
The African Birthday Video offers a meaningful way to celebrate any special occasion. Featuring 8 personalized blessings, this unique video blends African culture with heartfelt well-wishes. Whether you’re celebrating a birthday, wedding, or milestone, the African Birthday Video will make the occasion truly special. Gift the beauty of culture and blessings with the unforgettable African Birthday Video.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)