Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste måde at modtage penge i webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Kølemøbler.dk ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Hvad er den billigste måde at modtage online betalinger på til en webshop

Synes at dem jeg finder på google, løber op i flere procent, hvilket er en del, når jeg regner med snart at skulle sælge dyrere ting på min webshop +5000kr og op. 

Dette bliver hurtigt 100-200 kr pr. salg. Og kan løbe op i 1500kr for det dyreste produkt.  

Ved godt man kan sende regning, og det så koster kunden 4 kr til banken. Eller FI kort. Men er ikke meget for at give kredit. Kan selvfølgelig skrive at levering først er når pengene er på min konto. 

Hvad gør i ? Og hvad gør en klog. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:14

SimonsenPer:
Ved godt man kan sende regning, og det så koster kunden 4 kr til banken. Eller FI kort. Men er ikke meget for at give kredit. Kan selvfølgelig skrive at levering først er når pengene er på min konto.

Online handel må du ikke trække pengene før varen sendes - med mindre hver enkelt varer er helt specielt fremstillet kun til den kunde - kun reservere dem

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:52

Når kunden betaler med bankoverførsel eller FI kort, så kan man godt fastholde at ordren først er endelig i det øjeblik at betalingen er initialiseret / modtaget.

Men ja - betaling på nettet, er dyrt idag - særligt hvis varene koster mange penge.

Har du overvejet en A2A udbyder, hvor kunden bliver sendt i netbanken automatisk og bare skal trykke "OK" for betalingen går igennem.

Det er lidt mere kompliceret end kortbetalinger, men ikke ret meget.

Hvad sælger du ?

https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement

Tilmeldt 1. Nov 11
Fra  Kølemøbler.dk ApS Skrevet kl. 12:43

Hej Mathias 

Det der A2A, er det så kundens normale bankgebyr der bliver opkrævet, hos kunden ? i mit tilfælde betaler jeg 4 kr til Sydbank for en overførsel (indlands). Er selvfølgelig lun på mulighederne med MobilePay, ViaBill, KLARNA, Apple Pay osv. Men ikke til udsigterne om at skulle betale en formue for at få mine penge.  

Regner at skulle sælge B2B køleinventar, fryser, køleskabe, isterningsmaskiner. Altsammen ting der kan løbe op i 2 cifrede beløb. 

Tilmeldt 1. Nov 11
Fra  Kølemøbler.dk ApS Skrevet kl. 13:14

MathiasRGajhede:
Har du overvejet en A2A udbyder, hvor kunden bliver sendt i netbanken automatisk og bare skal trykke "OK" for betalingen går igennem.

Skal jeg helt sikkert kigge nærmere på.. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)