Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle af jer der har erfaring med import fra USA. helt bestemt drikkevarer (ikke alkoholisk) i glas. kan det overhoved svare sig økonomisk at hive en palle eller 2 hjem eller skal vi op i en container før det er økonomisk rentabelt. Jeg er med på at det selvfølgelig også kommer an på avancen og andre faktorer.

Lotte

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:51

Hej Lotte

Vi har jo ingen jordisk change for at svare dig på om det økonomisk kan betale sig at tage 1-2 paller hjem. Men jo mere du hjemtager per gang jo billigere bliver det pr. enhed. 

Vær opmærksom på at import af fødevare fra andre lande kræver tilladelse fra fødevarestyrelsen. Udover det skal du være opmærksom på at du udover told formodenlig også skal betale emballageafgift.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/forside.htm

Mvh

Ravn

Fra frederiksberg
Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 06:45

Hej Ravn

Tak skal du have. Jeg ved godt at det var et meget uspecifikt spørgsmål men har jo heller ikke lyst til at henlede andre på produktet. Big Smile

Med spørgsmålet tænkte jeg at det kunne jo være at der var andre der havde importeret drikkevarer eller lign fra USA og sad inde med en masse er- faring jeg kunne drage glæde af.

God påske

Lotte 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)