Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye iværksætter site for unge mellem 15-25 år. Åbner snart.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du starte virksomhed?

- og er du mellem 15 og 25 år
                                                                                 så er dette lige noget for dig!

Går du med ideen om at starte egen virksomhed,
                                                              men mangler bare lige det sidste? Eller er du måske
                                                                    allerede iværksætter, men går og leder efter
                                                        en forretningspartner til dit nye projekt? Så er dette lige
                                                                                              noget for dig!

Hotbiz er et nyt website for alle mellem 15 og 25 år,
                                                               som går med drømmen om egen virksomhed.
                                                               Her kan du nemlig få hjælp af flere 100 unge
                                                 som har prøvet at starte sin egen virksomhed. Der kan diskuteres
                                                                                 alt mellem himmel og jord!

Du vil også kunne få nogle kanon fede rabatter lige så snart du er blevet hotbiz bruger
                                                       25% på webdesign eller hvad med 50% på Visitkort?

Du får også adgang til alle vores fede fester på forskellige
diskoteker rundt omkring i landet. Her får du mulighed for at
snakke med andre på din alder om alt inden for forretningsverdenen.

De første 3 måneder er gratis for lige netop dig og der efter koster det 50,- kr hver 3 måned.

!Det er billigt!      

Tilmeld dig vores  

Nyhedsbrev

Og vær med helt fra starten.

www.hotbiz.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:11

Et spørgsmål:

Kommer der ikke til at mangle kompetencer? Her på amino.dk er der jo en masse garvede brugere, som har haft virksomhed flere gange og i meget lang tid, altså dem, man henvender sig til når man har spørgsmål/brug for erfaringer?

Anyway, jeg skal nok tilmelde mig din side når den åbner :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:18

Hej Stefen.

Nej det kommer der ikke til og magle. Jeg er ikke rundet de 25 år endnu og har allerede haft fingrene med i mange virksomheder og har lært af mine fejl men også de ting der gav pote. Og det er sikkert & Vist mange andre brugere også har meget erfaring.

Men glæder mig da at du tilmelder dig Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)