Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ret stolt over denne her anmeldelse:

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Tversted
Tilmeldt 13. Nov 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
“Jeg har været professionel freelance kunstner og tegner siden 1985, og min hjemmeside har altid været hele fundamentet for min virksomheds lange eksistens. Siden 2008 har jeg ønsket mig en ny hjemmeside. Men jeg kunne ikke nok af det tekniske til at gøre det til virkelighed. Mikkel Urup kom ad omveje ind i mit liv netop i 2024, hvor det blev umuligt at fortsætte uden synlighed. Selv om der er ikke mange, der lægger mærke til det, er jeg helt sindssygt IT forskrækket... Det blev hurtigt Mikkels opgave at forstå, hvad jeg drømte om. Jeg fik nemme instruktioner på, hvordan man navngiver billeder, giver formater og beskrivelser... Hver gang jeg gik i teknisk panik, var han der med en helt uvurderlig løsningsorienteret attitude. Undervejs havde jeg frihed til at lave siden, så den repræsenterer mig... Det har været sindssygt vigtigt for mig at kunne være herre i eget hus. Der ligger en kraftpræstation bag at skabe en hjemmeside, når man har så meget hjerteblod investeret. Mikkel er – som jeg – vant til at arbejde med mennesker og møde dem, hvor de er. Det var aldrig kedeligt at klage sin nød og få brugbar feedback. Og tænk, nu er den lanceret – MIN hjemmeside! Det er verdens største lettelse. Fuld anbefaling fra hjertet til Mikkels store bistand.”
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)