Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaler Jobcar..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skulle til at starte seriøst op med Vognmand kontaktede jeg flere udlejningsselskaber samt Leasing firmaer og alle sammen var meget stramme med deres regler om dit og dat. Jeg skulle jeg leje kassebil på mdrbasis og skulla selvf høre priser ved dem alle. Der var ik nogen der ville støtte en iværksætter og jeg tænkte så øv øv.

Jeg fik så et tip fra min eks chef som er vognmand om at jeg skulle prøve at ringe til JOBCAR og det gjorde jeg så. Jeg fortalte om at jeg kunne få fast nattekøresel ved et firma i Sønderjylland og at jeg havde brug for at leje en bil på mdr basis i starten, men havde ikke lige 15,000 kr til at leje første mdr. Men så tilbød JOBCAR at jeg kunne ligge et lille beløb og betale resten når jeg havde fået min første faktura.

Jeg synes da det var kanon god service fra deres side og kan derfor kun anbefale dem !!!!!

Hver ærlig om at pengene måske ikke er så store og så skal det nok ornde sig det hele.

Taler for mig selv og er ikke ansat eller tilknytning til JOBCAR !! 

God påske 

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Friis

Det lyder da godt, vil helt klart have dem i bagtankerne den dag behovet melder sig for en firmabil. Den slags virksomheder skal man da helt klart støtte op om. 

Godt initiativ at smide en melding herind! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)