Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify vs. Mobilepay - hvilket plugin/app? MP's eget eller tredjepart?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige flyttet min (side hustle) webshop fra Wix til Shopify, og er i den forbindelse i gang med at implementere Mobilepay, og har fået oprettet både Checkout og Integreret Betaling-aftaler hos Mobilepay.

Jeg kan se de selv har et par apps der skulle kunne bruges i Shopify - Vipps/Mobilepay Checkout og Vipps/Mobilepay Companion.
Spørgsmålet er om det er vejen at gå?

Deres Checkout-app har mildest talt ikke fået prangende bedømmelser - 1 stjerne/3 anmeldelser
Udover det kan jeg ikke se om overhovedet kører med dansk sprog.

Samme historie med Companion-app'en
Dog har den bedre omdømme, dog kun baseret på en enkelt bedømmelse.

Umiddelbart er der jo "masser" af tredjepartsprodukter der kan håndtere Mobilepay.
Søger man i Shopify, under "Add payment method", får man en liste med 12-14 stykker.

Mit primære spørgsmål er: skal man vælge Mobilepays egne apps, eller er det smartere at vælge f.eks. Quickpay?
Og er der noget sparet ved at gøre det ene eller andet?
Er der nogen derude med konkrete erfaringer?

Andet spørgsmål er: pt. kører jeg med Shopify Payments. Som jeg har forstået det, tilføjer du Mobilepay som en betalingsmulighed, og kan fortsætte med Shopify Payments på kortbetalingerne. Er det korrekt?
Man er vel ikke nødt til at flytte hele indløsningsdelen - kortbetalinger, Mobilepay o.a. - til tredjepart?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)