Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Socialt Medie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thyholm
Tilmeldt 6. Jul 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i gang med at arbejde på at lave Danmarks første rigtige sociale medie!

Vores mission er at udvikle Danmarks først sociale medie, med henblik på synliggørelse af foreninger og lokale virksomheder, samt give brugerne en sikker og pålidelig platform ved
hjælp af MitID validering samt dansk support enten via telefon eller mail til alle brugere, virksomheder og foreninger på platformen.

At minimerer arbejdsgangene i de lokale foreninger for publisering af nyheder, arrangementer samt daglig kommunikation med medlemmerne af foreningerne.

At promovere virksomheder lokalt via målrettet annoncering for lokale brugere samt give besøgende til lokalområdet såsom turister eller tilflyttere et hurtigt overblik og alle de lokale
arrangementer, produkt- og servicetilbud samt lokale butikker og virksomheder.

Indspark:

Men jeg søger lidt indspark - hvad kunne man tilbyde ellers, som andre platformene IKKE bidrager med - er der nogen steder hvor man kunne finde andre der vil investerer i at lave dette SoMe? Måske der var andre der ville med på dette lille eventyr? Nogen der kunne bidrage med andet end lige kodning - marketingsfolk eller andet lignende?

Vi har fået en aftale med Conventus, der vil være med til at lave en integration til deres CMS system, som bruges af deres 3.000 foreninger og mere end 1 million brugere, så når vi begynder at rulle det ud, så er der potentielt mere end 1 million brugere til SOCii.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:28

Jeg har lige oprettet mig, men får en besked om at aktiveringsmailen ikke kan sendes?
Det samme sker når jeg udfylder jeres kontaktformular?

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 44
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 00:43

Jeg oplever det samme

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 105
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 09:09

Har du en url ? :)