Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en anlægsgartner til haveplan for parcelhusgrund 1000 m2?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen som har gode erfaringer med en anlægsgartner, som både har et kreativt blik for spændende løsninger og som kan stå for den konkrete gennemførelse af haveomlægningen med fjernelse af bambus, rodfræsning, kørsel af ny jord og meget meget mere.. Muligvis omfatter arbejdet også en carport og et redskabsskur.

Hilsner

Rikke 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:22

Hvor i landet snakker vi... ?

Hvis det er ovre vestpå, kan jeg stærkt anbefale Bruno Green som laver et fortrinligt stykke arbejde... læs mere om ham her - Anlægsgartner 

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:36

Hej Brian

Tak for din tilbagemelding! Du har ret det ville have været smart at fortælle hvor i landet, jeg befinder mig.... det er Vedbæk, 23 km nord for København, så det er nok desværre lidt for langt væk.

Tak i alle fald!

Hilsen

Rikke

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:41

Hej hvis du stadig vil have problemet løst eller har nye opgaver med haven så skal du prøve at kigge på denne facebookside! 

Her er en rigtig effektiv gartner!! 

Han kommer fra vordingborg området (sydsjælland men han køre også til nordsjælland for at lave nåde have og brolægning

hvis du kan li hans side kan du jo synes om den så du kan se hans tilbud, og så han kan få spredt sit budskab:-)!

)https://www.facebook.com/pages/Bos-Anl%C3%A6g-for-gr%C3%B8nt-milj%C3%B8/607715229242884?fref=ts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)