Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordFence til WordPress - Er WordFence GDPR compliant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 24
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

WordFence til WordPress - GDPR

Er WordFence til WordPress GDPR compliant? Jeg har læst en masse dokumentation, men kan ikke finde ud af det. Men det er det ikke, når man surfer på det.

1) Skal jeg have en Cookie-boks på min hjemmeside? og hvad hjælper den - for når man møder boksen, så er man jo allerede på hjemmesiden? eller?
2) Wordfence DPA (Data Processing Agreement) skulle være implicit - altså jeg skal ikke udveksle og underskrive DPA med Defiant (firma bag WordFence)? - lidt ligesom med Microsoft, når man bruger fx. Excel.
3) Jeg kan ikke finde ud af om ip-adresser gemmes, om de ryger til USA osv. Der står forskellige oplysninger på nettet.
4) Der sættes kun 4 cookies - og alle 4 - kun når man logger ind. Mine brugere logger ikke ind, så der burde ikke sættes nogen cookies.

INFO:
Jeg bruger gratis version af WordFence
Min hjemmeside er "flad". Dvs. ingen webshop, ingen mulighed for kommentarer m.m., ingen mulighed for login - undtaget undertegnet.
Jeg har slået "Participate in the Real-Time Wordfence Security Network" fra
Traffic logging mode: Jeg filtrerer udelukkende på 'Security-related trafic only'
Jeg har pt ikke en cookieboks, da jeg ikke bruger Google Analytics, Google fonts, Facebook, LinkedIn m.m. på mit site - og ingen eksterne JavaScript-biblioteker.
Jeg har nævnt WordFence i min Privatlivspolitik - at den samler ip-numre og de bruges til at forhindre angreb og hacking. 

På forhånd tak og 5 stjerner til alle :-)

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget interessant spørgsmål. Dit indlæg druknede desværre i spam-indlæg fra sidste weekend.

Ved nogen om WordFence til WordPress (gratis version) er GDPR compliant? Er cookieboks nødvendig og evt. hvilket plugin?

Tilmeldt 10. Jul 24
Indlæg ialt: 40
Fra  FindElpriser.dk Skrevet kl. 07:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ift. dit første spørgsmål, så skal du, ifølge Cookieinformation.com, have et cookiebanner på din hjemmeside, lige så snart det anvender cookies, der tilgår information fra brugerens enhed.

Læs her:
https://cookieinformation.com/da/cookie-guidelines-da/danske-cookie-retningslinjer/

Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?

Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)