Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO / Linkbuilding til en virksomhed med hjemmesider på flere sprog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Det er ved at være noget tid siden, at jeg har lavet SEO og har derfor brug for lidt sparring.

Jeg er ved at starte op med en ny virksomhed, hvor vi kommer til at operere på flere europæiske markeder.

Vi kommer til have hjemmesider med følgende domæner: side.fi, side.dk, side.co.uk fx.

Dvs. at hjemmesiden på alle sprog kommer til at være den samme, bare på et andet sprog... 

Så hvordan forholder jeg mig bedst til at linkbuilde til siderne, da jeg jo ikke har én hovedside..?

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Apr 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:43

Ud fra hvad du beskriver laver du forskellige domænes for hvert sprog? 

Fx. side.dk / side.com / side.se?

Hvis sådan, så er det jo ikke samme domæne, og derfor at betragte som forskellige sider, som hver skal have deres egen backlink profil.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:36

Hej,

Jeg ville nok lave et domæne, og så subdomæne for hvert sit sprog, så skal du ikke sprede dit arbejde for meget.

Alternativt kan du have forskellige sprog på et domæne, som så vælges i toppen af den besøgende.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 17
Skrevet kl. 10:41

Jep - der bliver lavet et seperat domæne til hvert land. Det betragtes nemlig som forskellige sider, så derfor tænkte jeg, om der ikke var en smartere måde end at linkbuilde til 3 forskellige sider, hvilket er en del arbejde.. Men det er der nok ikke.

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 17
Skrevet kl. 10:43

Det var også tanken at have ét domæne fx. side.com - også eftefølgende bare forskellige sprog på siden fx. side.com/en - side.com/dk. Men jeg læste mig frem til at det giver bedre troværdighed samt nemmere at rangere på fx et .dk domæne i Danmark end et .com domæne.. Og samtidig virker det mere troværdigt med et lokalt domæne på et lokale marked

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:54

MathiasLønne:
der bliver lavet et seperat domæne til hvert land

Et subdomæne bliver også betragtet som et seperat domæne - så man kan sagtens have land1.domæne.com, land2.domæne.com osv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Apr 24
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:08

På det punkt er der desværre ikke nogen nemme genveje, du skal have lavet backlinkt til hvert landedomæne for andre sider på samme landedomænes (DK link til DK sider, osv.)

Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:39

Man kan vel udnytte det at have flere domæner, til selv at linke mellem dem - eller er den finte forsvundet med årene?

https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)