Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer - Jeg er så småt ved at være færdig med de indledende penselstrøg på min hjemmeside - tpprint.dk

Er der mon nogle af jer, der vil prøve at skimte den igennem og komme med lidt feedback til hvad der virker og ikke gør - og hvad der evt. skal laves om, inden jeg kører for langt i en forkert retning med den. Der skal selvfølgelig flere produkter ind, det kommer løbende.

Ud fra mit eget synspunkt er gode produktbilleder nok sidens største svaghed i øjeblikket, men jeg er spændt på at høre hvad andre får af indtryk. 

Lidt baggrund:
-Jeg har startet hjemmesiden som et hobbyprojekt, som en følge af stor interesse, men også som en mulighed for at have en lille fornuftig sideindkomst på sigt måske.

-Varerne på siden er enten nogen jeg selv har tegnet eller varer jeg har/der er kommerciel licens på, så alt går rigtigt til. 
-Der er ikke cvr-nummer på siden, da jeg ikke har oprettet et endnu. Jeg har lagt nummer og adresse mv. synligt i bunden for at skabe troværdighed.
-Forsiden på hjemmesiden ser lidt kluntet ud endnu, hvis i tilgår den fra en computer. Jeg synes det giver værdi at have en "mellemlanding" men bliver mødt af, i stedet for at man får smidt produkterne i hovedet med det samme - men jeg har lagt fokusset på at den ser rigtig ud på mobilen, da jeg kan se over 80% af min trafik i øjeblikket tilgår siden derfra. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 11. May 18
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:18

Tror det design du har nu kommer til at påvirke din konvertering negativt. Det ligner ret meget på en blog, meget mer en på en virksomhed. Tror du kan finde et godt wordpress theme som gir deg meget mer en det du har nu.

Tilmeldt 30. Mar 24
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:30

Hej Thomas,

Som Byggeren siger så minder designet meget om en blog og derfor vil det måske have en negativ effekt på potentielle kunder (Konvertering).

Som du selv nævner så ville det nok gavne at have en mere ensartedhed i produktbillederne (efter min personlige holdning) - Dog giver det god mening du viser dine værktøjsholdere i en brug situation.
Nu ved jeg ikke om du overhovedet har haft nogle salg endnu? for så kunne det jo være interresant for dig at række ud efter feedback fra kunderne og på den måde forbedre kundeoplevelsen :)

Der udover bemærkede jeg at når man har lagt noget i kurven, så er kurven ikke vist på andre sider end produktsider. Personligt kan jeg godt lide at hurtigt kunne komme til kassen lige meget hvor jeg er på en hjemmeside.

Tilmeldt 10. Jul 24
Indlæg ialt: 40
Fra  FindElpriser.dk Skrevet kl. 09:59
Din shop virker meget gammeldags og rodet. Der mangler en rød tråd gennem hele shoppen.

At alliere sig med en UX designer her, ville være en god idé.

Lige et par råd, som kan hjælpe dig lidt hen af vejen:

1. Forsiden er vigtig og mange kommer til at kigge på den - få den til at spille! Skab et bedre blikfang.

2. Du kan med fordel vise flere produkter på forsiden

3. Gør dine produkter på forsiden klikbare.

4. Tag nye produktbilleder, hvor de alle har éns baggrund. Lige nu støjer det rigtig meget med de mangle forskellige baggrunde

5. Dine produktbilleder bør have ens størrelser - ellers ser det rodet ud

Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?

Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:10
Jeg er lidt sent på den, men nogle af elementerne ser ud til at have meget forskellige størrelser. Dobbelt-tjek også om størrelser på alt tekst er det samme igennem siden.

Jeres knap på heroen der siger "Bliv inspireret - Se vores udvalg her" leder til en webshop side som der ikke er noget på og det samme gør alle jeres menupunkter.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)