Kan man og hvad kræver det at have et ApS stående ubrugt?
Regner med at lukke det ned som jeg driver fra det i dag, men ved ikke om jeg står om et års tid og gerne vil i gang med noget nyt. Har haft ApS'et igennem flere år og tænker det nemmeste måske er at lade det stå, hvis man kan det.
Kan man og hvad kræver det at have et ApS stående ubrugt?
Regner med at lukke det ned som jeg driver fra det i dag, men ved ikke om jeg står om et års tid og gerne vil i gang med noget nyt. Har haft ApS'et igennem flere år og tænker det nemmeste måske er at lade det stå, hvis man kan det.
På forhånd tak for svar
det kan du. Du skal
Føre regnskab - også med nul men det er det ALDRIG for Du skal Have lovpligtig arbejdsskadeforsikring for den reg, direktør uanset 0 aktivitet - bod 5000 + bod 3 år tilbage for mangel Bruge digitalt regnskabsprogram, regn 3-5000 kr om måneden Have erhverskonto som let koster 3-5000 kr om året - intet af kapitalen må stå privat Lave momsindberetning- årsrapport og selskabsselvangivelse + kontrollerede transaktioner selskab og privat som mininum
Luk ved erklæring og få det ud som findes
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER