Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 21
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

min søn og hans kammerat (begge to er 21 år) har et vinduepudsningsfirma I/S som er ved at blive lavet om til aps ved at I/S lukkes og et APS laves med to holdingselskaber. Jeg har hjulpet dem med bogføring i I/S, men nu hvor det bliver aps, har de brug for en revisor. Jeg har ringet til to revisorer, som har en pakkeløsning. Nu sidder jeg og undrer mig over at prisen på deres pakkeløsning på deres hjemmeside er for et helt år, og de gav mig samme pris, selvom bogføringen først starter fra næste måned altså kun er på 6 måneder(resten af året) 

Har nogen af jer påbegyndt bogføring fra en revisor midt i året og så skulle betale for et helt år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:20

det giver lige så meget mening som alt andet. Et firma har måske mere på et halvt år end et andet på et helt år, og onboarding koster, og måske der er regnskabsprogram med med binding

du kan da sagtens prøve at forhandle

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 51
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er normalt, at revisorer tilbyder en fast årlig pris for deres ydelser, selvom bogføringen starter midt i året. Prisen dækker ofte ikke kun bogføring, men også andre ydelser som årsregnskab og rådgivning, som de planlægger over hele året. Du kan prøve at forhandle en prorateret pris for de resterende måneder eller finde en revisor, der tilbyder mere fleksible betalingsbetingelser.

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)