Hej alle, skriver her i håbet af hjælp og vejledning.
Jeg har som jeg selv syntes fundet på en god ide. Jeg har også outsourcet mig, så jeg har en der vil være med til at investerer i mig og ideen.
Det jeg har brug for hjælp til er at finde nogle der kan hjælpe med at lave en prototype. Ved ikke om der findes en virksomhed der hjælper nogle med at få deres ideer ud i verden, eller hvem man skal kontakte. Jeg er ikke særlig god til at "bygge" og "fremstille" ting.
Ved godt det her var et lidt tyndt indlæg, men håber stadig der en derude der kender en som kender en eller nogle
Ja selvfølgelig, det ikke nogen affyringsrampe haha Det noget der kræver lidt 3D print og en slags mini noter der skal kunne skubbe noget op og ned nemmest muligt selvfølgelig.
Og nej personen ved ikke hvor man kan finde nogle til prototyper, men er da næsten sikker han melder sig klar hvis en virksomhed stiller sig til rådighed med de kan lave prototypen.
Det er næsten umuligt at anbefale en virksomhed til at bygge dinprototype uden at vide hvad det er. Trænger du produktion af en ny type nål til indsprøjtning, eller er det noget som kan printes med plastik i 3d. Det er ekstrem stor forskel på hvilken type virksomhed du skal have kontakt til.
Herhjemme i husstanden har vi haft succes med at gå lavpraktisk til værks. Der var meget mund-til-mund, der hjalp hustruen herhjemme.
Da hun søgte en producent til hendes idé, hoppede hun ind på en af de store iværksætter grupper på Facebook og beskrev det produkt, hun søgte en producent til.
Har du prøvet at lave nogle opslag på f.eks. Facebook eller LinkedIn? Folk er mere end villige til at dele ud af deres erfaringer og gerne pege dig direkte i retning af specifikke producenter!
Ønsker du eller din virksomhed at spare penge på strøm?
Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡