Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsregistrering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 21
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det drejer sig om et vinduespudsningsfirma I/S, som har en ansat, som jo skal tidsregistrere sig.Er der nogen, som ved hvilket tidsregistreringssystem, der er bedst til dette samt pris. Skal det være digitalt eller må den ansatte føre tidsregistreringen i en bog.

på forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:19

Det må man gøre helt som man vil, bare man får gemt det - mig bekendt i vanlige + 5 år og den ansatte har adgang til det

Er det samme hver dag og personen altid følger det- må det også bare registreres  inkl evt overarbejde

vent på andre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Aug 21
Skrevet kl. 23:08

Tusind tak for dit svar. Det var hjælpsomt.

hilsen Sokie

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:48

Hvis vedkommende har en Android telefon kan man købe nogle billige skrivebar NFT tags. En for ind og en for ud. Med en gratis app kan du muligvis sætte regler op om at sende en mail til en tidsrestrirngsmail/folder. Det er vist ikke så svært.     

Tilmeldt 28. Aug 21
Skrevet kl. 17:14

Tak for svar

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 933
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:29

Det siges at Apacta er et godt system - jeg kender det ikke selv, men prøv kigge på det. 
Hører gerne din tilbagemelding om det :)

Albert

Tilmeldt 28. Aug 21
Skrevet kl. 08:27

Tak for hjælpen. Det vil jeg se nærmere på.

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 45
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 08:10

Smarttid ser også spændende ud og så har de en gratis prøveperiode på 30 dage: https://www.smarttid.dk/30-dages-gratis-proeveperiode/

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Tilmeldt 30. Aug 24
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:58

Jeg vil gerne tilføje, at ifølge den nye lov om tidsregistrering, er det ikke nok blot at føre tidsregistreringen i en bog, selvom det måske virker praktisk. Loven kræver, at virksomheder har et objektivt, pålideligt og tilgængeligt system til registrering af arbejdstid, som skal opbevare oplysningerne sikkert i fem år, og være tilgængeligt for myndigheder.

For et vinduespudsningsfirma med en enkelt ansat kunne en app som Uniconta Work være en god løsning. Det er brugervenligt, billigt, tilgængeligt online, og det sikrer, at alle lovkrav overholdes. Desuden kan den ansatte nemt registrere arbejdstiden, uanset om det er faste arbejdstider eller der er tale om overarbejde.

Hvis du har brug for rådgivning, er du velkommen til at kontakte os. Læs evt mere om loven her: Tidsregistrering lovkrav 2024

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:11

K_Frederiksen:
Jeg vil gerne tilføje, at ifølge den nye lov om tidsregistrering, er det ikke nok blot at føre tidsregistreringen i en bog, selvom det måske virker praktisk. Loven kræver, at virksomheder har et objektivt, pålideligt og tilgængeligt system til registrering af arbejdstid, som skal opbevare oplysningerne sikkert i fem år, og være tilgængeligt for myndigheder.

hvilket punkt i loven mener du forbyder en bog der opbevares sikkert - så længe den kan fremlægges 5 år tilbage? Helt som med aktiebog hos selskabet?

Jeg ville selv bruge excel hvis det var til mindre opgaver, men jeg kan ikke se noget sted i loven der forhindrer en bog - den er da objektiv, pålidelig og tilgængelig

jeg synes mange, specielt sælgere af reg systemer overgør krav og problemer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)