Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk kørebog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er hoppet over i en ny bil, der desværre ikke har kørebog integreret i en app, tilknyttet bilen, så jeg skal have en ny. Jeg har kigget lidt rundt og kan se Driversnote, har en løsning, med en iBeacon til kr, 1020,- om året.

Jeg vil gerne have det så nemt som muligt, dvs at den skal registrere når jeg køre i min bil og ikke kun via telefon, så jeg skal sortere i de transporter jeg har vært involveret i.

Hvad bruger I andre og er Driversnote, det bedste forslag?

på forhånd tak og god mandag i solen

Hilsen Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46673
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Driversnote er fint. Blot husk du skal kunne tilføre formål specielt hvis du er ejer der kontrollerer dig selv, skal der stå at det vva kundebesøg hos Anderson og andersen lugtfri tørklosetter eller hvem du nu har aftale med, så skat kan kontrollere om de fvil (eller se det samme i den aftale kalender er ofte nok)

Bare vær nøje med det hvis du kontrollerer dig sel. Det er der ikke en app der automatisk gør

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, tak for dit svar, jeg tænker jeg går videre med Drivernote... til kr. 1020/pr år

Jeg har tidligere brugt den jeg havde hos Audi, der fremgik ikke hvem og hvad men blot adresse!

Hilsen Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46673
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Co-lumbus:
Jeg har tidligere brugt den jeg havde hos Audi, der fremgik ikke hvem og hvad men blot adresse!
Nej det gør der aldrig, men netop når du ikke som en ansat, hare en chef der skal kontrollere kørebogen og jo heller ikke vil betale for mere end det ærlige, så er skat langt hårdere ved kontrol af dig som har tag selv bord, og derfor er det mit klare råd, at have årsag på

Det er ikke så meget andet end rejse - du skal ikke tage til NewYork uden et program der gør du kan vise det er forretningsrelateret, og i kørebog, hvor du jo ellers har ren tag selv bord, vil det sikre dig godt, hvis skat skulle være uenig, at du kan vise hvorfor du kørte, med kundenavn eller hvad det kan være blot

Du bliver ikke skudt ved at mangle det, blot øger du skats mulighed for at forkaste mange km ved ikke at have det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)