Problemet er at dokumentere det er til kunden, men hvis hun finder måde at dokumentere med kunden, at det er erstatning for kundens ødelagte lampe (f.eks kunde skriver under på det på kvitteringen) - så er den fin nok
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Normalt burde det være tilstrækkelig eksempelvis at gemme en mailkorrespondance med kunden sammen med bilaget.
For mig vil det være en kunde uvedkommende hvordan jeg håndterer min dokumentation overfor SKAT.
det vil det muligvis også, men jeg tror nu ikke en kunde ville have spor imod at lige bekræftte, at man havde erstattet en ødelagt krukke ved at notere det på regningen, og så er man helt ude over diskussion om den var priavt - men ja mailkorrespondance hvis findes, kan givet også bruges
Kan nu ikke se kunde have spor undren over lige at signere for modtagelsen af den ny krukke, og villle faktisk altid gerne selv kunne dokumentere, at den var erstattet
Hvis skriftlig korrespondance viser det allerede, har du helt ret i det bør række - jeg oplever bare ofte sådan noget alene er taget mundtligt
Venlig hilsen John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER