Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce hvordan får jeg fjernlager på

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi benytter woocommerce og har indtil videre ikke haft brug for lagerstyring, så vi har bare på lager, ikke på lager og restordre. Men nu mangler vi muligheden for at kunne oprette fjernlager og en separat leveringstid, har forsøgt at søge på et plugin, men ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge efter.

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej, på forhånd tak.

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan på INGEN måde forstille mig du kan finde et plugin til det - ved mindre at jeres fjernlager selv har lavet et plugin til det. Dit fjernlager har helt sikkert deres eget unikke endpoint - og deres egen unikke måde at levere deres data på, der er helt sikkert ikke en standard for hvordan sådan data bliver formateret, som alle fjernlagre følger.


Alt efter hvor ofte det skal opdateres, er jeg sikker på fjernlageret kan levere en CSV fil i kan uploade på jeres side - og så finde et plugin der kan mappe linier i CSV filen, til Woocommerce. Hvis dette ikke er muligt, så skal i helt sikkert ud i at ha lavet et "custom"-plugin.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har vidst ikke fået formuleret mig korrekt.

Der er ikke tale om fjernlager som skal opdatere antal, men blot mulighed for at kunne notere en individuel leveringstid, sådan at der under produktet kommer til at stå "Fjernlager 3-10 dages leveringstid", har set nogle shops hvor dette kan følge med helt ud i kurven - Således at der ikke er tvivl om at det er et fjernlager produkt.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme setup og har lige lavet en dropshipping aftale og havde 100% samme behov.
jeg endte med at kode det selv uden at være programmør. Det var netop den differentieret kommunikation jeg søgte.

Jeg indsatte en stump kode og lavede 2 ekstra lager status'er - fjernelager og outlet.

Sammen med ChatGPT lavede jeg mit eget plugin der alene giver mulighed for at indsætte 5 linier/punkter nedenunder købsknappen på produktsiden så der kan skrives forskellige ting der er væsentlige og hjælper med at øge trust og måske flere køb.

Du kan se det alm. kommunikation her: https://www.have-bruser.dk/vare/udendoers-bruser-med-haandbruser-i-messingfinish-koldt-og-varmt-vand/

Du kan se fjernlager kommunikationen her: https://www.have-bruser.dk/vare/sined-udendoersbruser-med-fodvask-i-boerstet-staal-koldt-varmt-vand/

Det tog lidt tid at regne det ud men jeg synes det fungerer og får jeg lavet endnu en aftale med dropshipping så er det nemt at udvide med endnu et 'lager' og tilpasse kommunikationen. Det kunne også være at der er en anden fragtpris eller returret.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne løsning betyder at du også skal gennemgå de systemer som gør brug af lager status-informationerne. jeg måtte f.eks. opdatere feed til Google mv. for at få varerne korrekt vist og med korrekt lagerstatus.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pilde. Tak, det må jeg prøve om jeg kan finde ud af :-D

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til hvis du vil have noget kode.

Tror det vil tage 10 minutter at implementere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)