Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender priser i Europa vs KIna/Østen indenfor tekstil branchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der kender priser i Europa i forhold til Kina indenfor tekstil branchen. Jeg vil rigtig gerne få produceret mit tøj i Europa, men jeg kender ikke priserne. Jeg tænker selvfølgelig, at det er dyrere i f.eks. Portogal frem for Kina; jeg vil bare gerne vide hvor stor prisforskel der er. Jeg ved godt det er meget ukonkret, men jeg tænke om der var nogle der havde flyttet sin produktion fra Kina til Europa, og måske kunne fortælle, hvor meget dyrere det er.

Jeg er også klar over, at det er forskelligt i forskellige brancher, men hvis der er nogle derude, der kan fortælle, at det kostede 20 kr. mere per. Hoodie at få produceret i Polen frem for Kina F.eks. Så må i meget gerne skrive ind. Det ville være en stor hjælp.

Det kan også være, hvis der er en der har hørt et eller andet. Håber nogle kan hjælpe

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft med mode produktion i både asien og Portugal mm at gøre, og du kan ikke få sådan et tal du efterlyser. Du er nødt til at hente tilbud for meget afhænger af kvantum OG om du får ret leverandør i Asien
Du kan ikke sammenligne alibaba osv med produktion i Portugal - du er nødt til at sikre dig det ER producenten og ikke noget med mellemmænd, som der er 1000 af i Kina - inden du er hos den der producerer og fakturerer direkte
Jeg ville aldrig satse på en leverandør jeg ikke havde besøgt, uanset Asien eller Portugal. Bangladesh kan være et godt nøk under Kina i pris

Mindre kvantum - ikke lyst til at rejse til Asien: Vælg Portugal eller Rumænien osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

I know some places in Europe. Actually we have very good connection with Chinese textile companies, and we are working with some companies in Denmark.

If you need more, please contact me  0045- 40284124, or you can visit our company, upon appointment.

Regards,

Mathi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)