Jeg kan egentlig godt lide din side - den virker luftig og overskuelig....
Men ud fra en søgemaskineoptimering vinkel mangler der flere ting - jeg kan overhovedet ikke finde nogen af de ord i sikkert gerne vil findes på indarbejdet i sitet... For mig at se virker det som at i tror at i bliver fundet så længe jeres søgeord findes i tagét keyword. i headeren..
Når jeg lige hurtigt "skræller" dit site er det åbenlyst at headers og titler er genbrugt og der er ingen alt-tekster eller titletekster...
Nu ved jeg fra andet arbejde inden for net/tilbudsverden at der er hård konkurrence - og hvis du/i drømmer om mange besøgende og meget trafik så skal der arbejdes en hel del med sideopbygningen og formateringen...
Og så skulle du måske sørge for at der i din signatur/indlæg står www.tilbud.dk således at der linkes til dit site / man kan lige så godt tage de gratis points der er at score på links ikke
jeg vil godt indrømme at søgemaskineoptimering ikke lige er det jeg er bedst til. Men, jeg vil blive rigtig glad hvis du lige vil tilføje mig på msn: jesperskov@msn.com - så har jeg lige et par søgemakineoptimerings spørgsmål, som jeg meget håber du lige vil svare på - da det ser ud til at du har rigtig godt styr på det ;-)
Med chance for at blive trukket udenfor og blive skudt for at være for umoderne må jeg desværre indrømme at jeg ikke bruger msn - men du er velkommen til at stille spørgsmålene i en pm eller ring til mig mandag på mit kontor - nummeret finder du på min hjemmeside..