Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du "vurdere" mit nye site/projekt?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er måløs - tusind tak for det! Jeg skal nok lige kigge det igennem, og få det rettet ;)

TAK..

// Jesper Skov

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:52

Hej Jesper

Jeg kan egentlig godt lide din side - den virker luftig og overskuelig....

Men ud fra en søgemaskineoptimering vinkel mangler der flere ting - jeg kan overhovedet ikke finde nogen af de ord i sikkert gerne vil findes på indarbejdet i sitet... For mig at se virker det som at i tror at i bliver fundet så længe jeres søgeord findes i tagét keyword. i headeren..

Når jeg lige hurtigt "skræller" dit site er det åbenlyst at headers og titler er genbrugt og der er  ingen alt-tekster eller titletekster...

Nu ved jeg fra andet arbejde inden for net/tilbudsverden at der er hård konkurrence - og hvis du/i drømmer om mange besøgende og meget trafik så skal der arbejdes en hel del med sideopbygningen og formateringen...

Og så skulle du måske sørge for at der i din signatur/indlæg står www.tilbud.dk således at der linkes til dit site / man kan lige så godt tage de gratis points der er at score på links ikke 

Held og lykke med det
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:19
Hej Karsten,

jeg vil godt indrømme at søgemaskineoptimering ikke lige er det jeg er bedst til. Men, jeg vil blive rigtig glad hvis du lige vil tilføje mig på msn: jesperskov@msn.com - så har jeg lige et par søgemakineoptimerings spørgsmål, som jeg meget håber du lige vil svare på - da det ser ud til at du har rigtig godt styr på det ;-)

// Jesper Skov

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:16

Hej Jesper

Med chance for at blive trukket udenfor og blive skudt for at være for umoderne må jeg desværre indrømme at jeg ikke bruger msn - men du er velkommen til at stille spørgsmålene i en pm eller ring til mig mandag på mit kontor - nummeret finder du på min hjemmeside..

Flot signatur du har
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)