Jeg ville få banket de nemme profi og lokale links på (fx krak.dk, facebook.com, Google Business Profile osv.) så du i Googles øjne er en reel "virksomhed". Det kræver selvfølgelig der er en virksomhed bag.
Det er bestemt muligt uden, men at bruge en masse energi på fx nyheder, når Google endnu ikke har blåstemplet sitet, kan være tidsspilde hvis vi snakker ren SEO.
Det med at dele sitet mere direkte via vennegrupper, netværk, og sociale medier osv. er helt klart vinderstrategien i starten i min optik.
Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀
Hej skat, rart at møde dig, jeg hedder Patricia og jeg leder efter en ærlig mand til et seriøst forhold Efter at have gennemgået din profil, blev jeg imponeret og besluttede at skrive til dig. Venligst kontakt mig på min e-mailadresse patriciahorohoh9 @ gmail . com, så jeg kan fortælle dig mere om mig selv og sende dig flere af mine billeder for at lære hinanden bedre at kende med henblik på en bedre fremtid sammen