Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God og Billig / Gratis advokathjælp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er der nogen af jer der kender en god og billig advokat, der skal bruges i mange forskellige forretningssammenhænge. Lige nu skal vi bruge en ifbm. gennemgang af en lejekontrakt.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:08

Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra revisorer og bogholdere, der kan hjælpe dig med korrekt indberetning af moms, tryk her.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bluecom:
god og billig advokat
Hæhæ, kan godt forstå dit spørgsmål - advokater er oftest kedelige at bruge penge på da man sjældent kan se en direkte kontant fordel her og nu efter at have brugt dem. Min erfaring er dog, at det kan spare mange penge i det lange løb, at have haft en god advokat med indover sin forretning/projekt inden man kaster sig ud i den onde onde virkelige verden.

God og billig er dog modstridende... de gode advokater behøver ikke arbejde til billige penge, de har nok at se til med de klienter der acceptere den fulde pris. Og særligt når du leder efter en advokat der skal hjælpe dig med at tjene penge og/eller forbedre din forretning, finder du næppe den gode sjæl der gør arbejdet pro bono :-)

Jeg kan personligt anbefale Bender von Haller Dragssted. De er super dygtige særligt inde for IT jura, men også andre områder, bl.a. typiske iværksættermener. De er dog alt andet end billige hvis man bare kigger på regningen, men modsat får man værdi for pengene...

Det vigtigste er dog, hvis det er et længere forhold med en advokat, du leder efter, at du finder en advokat du kan snakke med og hvor der er en god kemi mellem jer. Mange tilbyder et gratis intro møde hvor du kan snakke lidt med dem og kort forelægge en sag for dem. På den måde kan du vurdere om advokaten kan sit kram og dermed er sin hyre værd.

Held og lykke med det :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:00

Helt enig. Hvor hører til geografisk.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:13

Prøv evt. http://www.findadvokat.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:21

Kristian fra Simplylaw kiggede min igennem inden jeg skulle leje ud. Prisen var også rimelig...

Han er herinde på Amino under samme navn.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:38

Jeg arbejder for et stort advokatkontor, hvor vi netop er i gang med at starte et nyt koncept for iværksætterer. Vi har jurister inden for stortset alle grene af erhversjuraen.

Det er stadig på begynderstadiet med iværksætter konceptet, og derfor skriver jeg ikke en offentlig tråd. Vi lukker til at starte med, kun et par enkelte iværksættere ind for at se hvorledes ordningen vil kører. Jeg kan ikke love dig helt gratis bistand, men vi går ud fra princippet om at vi hjælper iværksætteren billigt nu, for så tilgengæld at have en gensidig tillid når forretningen bliver større.

Hvis det har interesse, så skriv tilbage, så undersøger jeg muligheden for at få jer ind på iværksætter ordningen.

Hilsen
Kristoffer Groule

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)