Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hoppe ind og ud af fri telefon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se på en hjemmeside fra desmrevisorer fra 2014, at man ikke kan hoppe ind og ud af ordningen med fri telefoni:

De skriver:

"Når du først er kommet ind i ordningen fri telefon, kan du ikke hoppe ind og ud af ordningen. Det er ikke altid lige fordelagtigt, at blive beskattet af fri telefon år 2 og år 3, som det ses i eksemplet nedenunder.
Du skal derfor se på dit behov nu og i fremtiden."

Gælder dette stadig? Synes ikke jeg er stødt på det andre steder.

Mvh. Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke ændret noget som helst. Du kan sagtens komme ud igen, men hvis du f.eks har købt en telefon, så skal du kunne bevise denne er helt ude igen - bedst ved den er solgt med kvittering til 3 part. Er abonnement afmeldt samme dato, så er du ude måneden efter ganske enkelt

Ikke hoppe ind og ud lyder dog ok, for det giver ikke meget mening at købe telefon og lave erhvervsabonnement, som SKAL være til CVR for moms osv - og ofte er dyrere end privat - og så hoppe ind og ud, når telefonen skal bevises bort til 100% fuld markedspris.
Er den overdraget nærtstående er der øget risiko for prisen forkastes

Husk du betaler telefonen selv i din EMV stadigt med skatte fradrag som betyder du betaler 60% selv efter skat + skatten af fri tlf http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. May 21
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar og link til blogspot. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)