Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate links

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Adtraction
Awin
CJ aff
Daisycon
Amazon asso.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en lang række affiliate netværk, både danske og udenlandske. Hvis du poster et link til din hjemmeside, eller oplyser niche, så er det nemmere at vejlede dig.

Godt nyt år!

Tilmeldt 31. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Den siger url ikke tilladt. Det er et wordpress site. Har ikke købt domæne

Du må meget gerne komme med konkrete affiliate brands. Jeg er glad for post 1. Nogen vil så have en registreret hjemmeside med domæne før man kan oprette sig. Jeg prøver at få dem jeg kan før jeg køber domæne. Ligenu leger jeg lidt med google adwords
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare spørg BARD.

1. Partner-Ads

Partner-Ads er et af de største og mest populære affiliate netværk i Danmark. De tilbyder et bredt udvalg af kampagner inden for alle kategorier, herunder rejser, elektronik, mode, bolig og meget mere. Provisionerne hos Partner-Ads er generelt gode, og platformen er nem at bruge.

2. Adservice

Adservice er et andet stort affiliate netværk i Danmark. De tilbyder et lignende udvalg af kampagner som Partner-Ads, og provisionerne er også gode. Adservice er dog lidt mere svær at bruge end Partner-Ads.

3. Daisycon

Daisycon er et mindre affiliate netværk, men de tilbyder et bredt udvalg af nichekampagner, der kan være særligt interessante for nichebloggere og -websteder. Provisionerne hos Daisycon er også gode.

Andre gode danske affiliate programmer

Udover de tre ovennævnte er der også en række andre gode danske affiliate programmer, herunder:

 

  • Adtraction
  • TradeTracker
  • Digital Advisor
  • Tradedoubler

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår det, så har du bygget et site i WordPress, men ikke købt et domæne endnu?

Uden domæne kommer du ikke igang, så få det bestilt og sat op.

Jeg vil anbefale dig at tilmelde dig Partner-Ads, som er den bedste danske affiliate broker (efter min mening), og find nogle relevante affiliate partner der inde.

Jeg kan ikke anbefale specifikke brands/sites, da jeg ikke kender din side, og ved hvilken niche eller kategori du har planer om at skrive om?

Fra Ribe
Tilmeldt 9. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Fra  Nordic Tipi ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, prøv affiliateprogrammer som Amazon Associates, ShareASale eller Commission Junction. De tilbyder et bredt udvalg af produkter og tjenester, så du kan finde noget, der passer til din hjemmesides indhold. Succes!
Tilmeldt 31. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar, jeg er godt igang med at lave links til partner adds, der kan man godt få links til sit demo site.

Det kunne være fedt at lave en liste over de forskellige affiliate sites. Min side er også lidt en portal.



interwebs349121481.wordpress.com/
Tilmeldt 15. Jan 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre også nævner, er partner ads et rigtig godt sted at starte. Hvis du ikke har erfaring, er det en god ide at starte "på dansk" da konkurrencen ikke er lige så stor som engelske sider. Hvis du ikke har valgt niche endnu, er det en god ide at se provisionsprocent for salg inden. Der er stor forskel på, hvor mange% du får alt efter hvilken niche det er. Undersøg også konkurrencen på keywords inden du beslutter dig, da nogle er meget svære at konkurrere på. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)