Jeg søger en medarbejder til at tage imod kunderne i mit nystartede event-sted "TrainGamia" på Lergravsvej i København S. Der vil til at starte med være åbent lørdag og søndag fra 11 til 17. TrainGamia er et nyt event koncept, hvor gæsterne kan spille et avanceret computerspil, som foregår ved hjælp at modeltog. Jeg har brug for en medarbejder i receptionen til at tage imod gæsterne, forklare om konceptet og tage imod betaling. Det svarer sikkert lidt til at arbejde i et Escape Room eller et Bowlingcenter (men uden oprydning og sure sokker ;-) ). Da jeg gerne vil have at mine gæster får en fantastisk oplevelse fra start til slut, så er det meget vigtigt at du har en positiv udstråling og brænder for at give folk den bedst mulige oplevelse. De besøgende vil både være børnefamilier, folk der kan lide at game og turister. Du skal derfor helst kunne tale både dansk og engelsk. Selvom du måske ikke kan arbejde hver lørdag og søndag, så vil jeg gerne høre fra dig, da jeg også har brug for afløsere i tilfælde af sygdom. Mvh Dominik |
Hej Dominik,
Det lyder spændende - prøv at slå det op herinde også : https://www.facebook.com/groups/ledigejobsikbh
Mvh.