Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skraldespandsrens - Hvad tænker I om markedet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Allerede nu findes der en virksomhed i det nørrejyske, der rengør privates skraldespande. 

Man kan også ved kommunen bestille en skraldespandsrens direkte, men jeg tror ikke mange er klar over det. Jeg var ikke selv førend jeg tjekkede det på min lokale kommunes hjemmeside

Men hvad tænker I om markedet, hvor man ligesom vinduespudseren, får sin spand renset fx hver 4. eller hver 8. uge som et fast "abonnement" til fx 149 kr pr rens. 

Jeg ville dermed have anlæg og opsamling af spildevand med rundt, og når spandene hos kunderne er tomme, så rengøre dem inden kunden når at fylde nyt affald i deres spand. 

Lad mig endelig høre jeres for og imod samt hvad I tænker om sådan en idé ?

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det svære bliver at få det til at være økonomisk med at du skal komme LIGE når den er tom og irritation hvis folk komme med en pose til en tom spand der ikke er nået af dig endnu

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12661
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

HVorfor skulle man bruge penge på at få din spand reses hver 4-8 uge?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Mar 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Af samme årsag som folk får vasket vinduer. For at tingene ikke lugter, tiltrækker dyr, maddiker og andet hvis og nærmere NÅR der ender affald i spanden udenfor posen som blev smidt i. Jeg er fuldt klar over det langt fra er lige så mange, som der får vasket vinduer professionelt, men måske en del tænker lige som jeg, at skraldespandene ude foran mit hus også gerne må være rene og lugtfrie, så jeg ikke nærmest kaster op når jeg passerer dem

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt er det ikke en service jeg vil benytte, og vi betaler idag både for rengøring og vinduespudsning. Måske fordi jeg ikke har oplevet det som et stort problem, deruover vil problemet med lugt vel også kun være rigtig relevant i de 4-5 måneder, hvor det er så varmt, at lugten kommer.

Men hvis du tænker at arbejde videre med det, så vil jeg prøve at kombinere med andet service, så folk får mere for pengene, og du alligevel har brugt tid på kørsel. Om det er rengøring af tagrender eller mulighed for at tage ekstra pap med, eller hvad ved jeg :) 

Arbejder på at få gjort AI til en del af hverdagen i flere danske virksomheder. Fokus på praktiske færdigheder istedet for teorien bag! Den del må professorer og PHD'ere tage sig af.  

  

Besøg HverdagsAI Smile Eller se klik direkte til en oversigt over de forskellige AI Kurser

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hvorfor jeg skulle betale for noget, som jeg selv kan gøre på mindre en 5 minutter.

Desuden er det begræset hvor snavset den bliver hvis du bare gider pakke dit affald ordenligt ind inden du dropper det i spanden.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bor jeg ikke i DK mere, men havde jeg gjort det havde jeg glat betalt kr. 149,- hver anden måned for at få vasket skraldespanden på indersiden ... :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)