Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og vejledning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude


Jeg er helt grøn på dette område og det er første gang jeg er logget ind på amino efter jeg har prøvet at Google mig frem på nettet og fandt en som selv har lavet et opslag herinde i 2011 som minder om det jeg selv har et spørgsmål på 😅.
Men jeg har virkelig behov for at få nogle råd eller viden ‘ som min mavefornemmelse fortæller mig at jeg bliver nød til at komme videre med og få svar på ‘ Men jeg har i noget tid gået med en rigtigt rigtigt god ide, som jeg tror kunne blive et rigtigt stort hit inde for børne verden , sko verden , jeg har fået lavet en tegning på en sko ‘ som jeg virkelig tror kunne blive et hit , men jeg ved ikke hvor eller hvordan jeg skal komme videre herfra ‘ hvem man skal kontakte som kan lave den prototype sko som jeg har i mit hovede ‘ jeg har gået med den ide i flere mdr og kigger i butikkerne og bare venter på at der måske er nogen som har fået samme ide som mig . Såå kære iværksætter nogle som kan være mig behjælpelig med mit projekt 😊
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd vil være at lave en forretningsplan før du begynder at bruge penge på en prototype.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at være enig med Walter.

Og måske endda inden du går igang med forretningsplanen, find ud af hvad en prototype koster at producere og få eventuelle godkendelser til.

Ofte er det dyrt at producere ting fra bunden af, så hvis kapitalbehovet er så højt at du ikke har råd til at gennemføre det, så skal du tilpasse forretningsplanen derefter (ved at finde en investor) :-).

//Mathias

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også enig i delen med forretningsplanen. 

Synes dog omvendt det kan være svært at lave en detaljeret plan, hvis du ingen ide har om hvad produktionen af din sko vil koste. Så mit råd vil være at finde andre mindre producenter, om hvad deres omkostninger mv. har været samt kvalitet vs. pris. Derudover vil det også give mening at få nogle ca. tal på, hvordan prisen pr. enhed ændrer sig alt efter mængden du får produceret. Når du har de tal vil det være langt nemmere at få lavet en forretningsplan.

Held og lykke med det

Jacob

Arbejder på at få gjort AI til en del af hverdagen i flere danske virksomheder. Fokus på praktiske færdigheder istedet for teorien bag! Den del må professorer og PHD'ere tage sig af.  

  

Besøg HverdagsAI Smile Eller se klik direkte til en oversigt over de forskellige AI Kurser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)