Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med Anglodan.co.uk??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har idag snakket med Anglodan.co.uk vedr. oprettelse af et engelsk ltd selskab og de virker professionelle. Jeg har dog læst mig frem til at man skal passe på ikke at blive snydt inden for denne branche, så derfor vil jeg meget gerne høre om Jeres erfaringer med dette selskab.

Hav en fortsat god dag... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Der har for nylig været en helt masse snak om SMBA-selskabsformen her på Amino. Den skulle være dansk, gratis og uden ansvarsrisiko. Måske et alternativ?
(Har ikke selv sat mig mere ind i det, end der står her på Amino)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Hej!

Har haft lidt at gøre med dem.

Bestemt ikke noget negativt bekendtskab.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:21

Hejsa,

Vær opmærksom på, at hvis du synes at de er meget professionelle og du finder dem tillidsvækkende - så er det nok fordi at de er professionelle og din tillid værdig! Engang imellem skal vi altså følge vores mavefornemmelser og ikke se fjender/farer lure overalt.

Jeg har da for eksempel ingen interesse i at snyde folk i mit erhverv. Det er da meget bedre at sælge det samme igen og igen til de samme menneskers tilfredshed fremfor at skulle finde nye ofre hele tiden.

Tro på dig selv og din fornemmelse - og google dem eventuelt, selvom een dårlig kundeoplevelse på google sjældent giver et retvisende billede af firmaet.

Mvh Flemming

Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:20

Mange tak for Jeres svar.

Flemming:

Ja det er rigtigt, men man skal alligevel smide en del penge i det, så man kan jo ligeså godt høre forummet om de har nogle erfaringer:)

Hvis der er andre der har nogle erfaringer, må de meget gerne skrive. 

Hav en fortsat god aften... 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:59

Peter - Revisor:

Hej!

Har haft lidt at gøre med dem.

Bestemt ikke noget negativt bekendtskab.

Det samme her. Har brugt dem af og til ved stiftelse af et engelsk selskab for danske virksomheder der skulle opstarte aktivitet i England og det er et helt ok firma.

Til gengæld må jeg så også sige at jeg mener det er i ovenstående situationer det er relevant at lave et Ltd. Mange tror at de kan lægge rent danske aktiviteter ind i et Ltd. og dermed opnå nogle skattemæssige fordele. Det holder desværre ikke når man bor i Danmark og driver virksomheden i Danmark. Tværtimod giver det anledning til mere ballade og bøvvl.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)