Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Erhverskonto?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har haft min erhverskonto hos Northern Rock, men de lukker jo snart - så nu er jeg på udkig efter en ny bank.

Jeg søger en bank med en høj rente, og ingen eller få gebyrer. Jeg behøver ikke betalingskort, men netbank er et "must". (Betalingskort ville selvfølgelig være en fordel, men det er ikke et krav)

Er der nogle der kender en god bank til erhverv?

Tror jeg skifter min private konto til BRFKredit, da de har en 4,5% lønkonto uden gebyrer osv... Men jeg kan ikke se om de også tilbyder erhverskonti.

På forhånd tak

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:29

1. Meget trist at Northern Rock lukker. De har sørget for vi fik lidt mere i rente, det skal de have tak for.

2. Jeg har taget Basisbank, de giver 3,45% af indskud up til 200.000 kr. hvor den så stiger lidt. Det koster 500 kr årligt, hvor der så er visadankort, netbank, overførsler betalt. Det er det bedste tilbud til erhverv, som jeg har fundet. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 13:38

ok, det kunne måske godt være interessant - tak :)

Hvis andre kender en god bank, så skriv endelig her

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:44
Vi har også kigget lidt på højrentekonto forleden, det bedste bud vi fandt var Nykredit's Netkonto med en rente på 4% - hvis man skal højere op skal man så vidt jeg kan se ud i noget aftaleindlån, og det vil jo være træls at binde pengene.

Hvis andre har gode bud så sig endelig til (ekstra services og tillægsydelser er ikke af speciel betydning - jeg leder bare efter en "parkeringsplads" med god rente).
Tilmeldt 13. Oct 07
Skrevet kl. 13:54
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:14

Jeg får p.t. 'kun' 4,25 på samtlige indlånskonti (virksomhed og privat) undtagen pensionskonti og privat budgetkonto. I 2007 har jeg betalt kurtage for VP-handel (cirka markeds-niveau) og ikke en dyt andet. Forudsætningen er 'totalkunde' (jeg var også tvunget til at kigge på forsikringer hos deres samarbejdspartner, men de duede nu ikke og på realkredit men det slap jeg nu alligevel for da jeg ikke har huslån). Firma- + 2 private visakort, webbank + et par faglige arrangementer + den support jeg beder om.

Det er en ganske almindelig lokalbank der på papiret ikke har specielt gode vilkår. Men tag en snak med banken.  

Jeg havde ellers tidligere en fullservice bank + Skandiabanken men det var generende med to banker - derfor undersøgte jeg muligheden for at skifte (og ønskede samme renter som Skandiabanken dengang, hvilket jeg fik).

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 17:20

henrikkrebs: Det lyder som en god bank, jeg har fået tilbud fra fire "lokalbanker"

1. bank (fra Jylland):
Indlånsrente på driftskonto, erhverv 1,50% p.a.
Visa-dankort 150 kr. årligt
Netbank - ingen oprettelsesgebyr
VP-handel via netbank:
- aktier 0,10%, min. 25 kr.
- obligationer 0,10%, min. 75%

2. bank (fra Fyn)
Rente for indestående 1,75% p.a
kurtage ved køb af danske aktier og obligationer 1,5 0/00 min 29 kr
Årsgebyr dankort 0,00  VisaDankort 150,00
Netbank erhverv 50,00 pr. md. og betalinger via netbank 1,00 kr. pr. stk.

3. bank (fra Sjælland)
Renter på indlånskonto: 2,75% p.a
Gratis Dankort, 125 kr. for Visa/Dankort
Netbank. Normalpris 50 kr. pr. måned, men pga. den indskudtekapitals størrelse blev det gratis

4. bank (fra Jylland)
Rente 3,29% p.a.
Gratis Dankort, 125 kr. for Visa/Dankort
Gratis kontooverførsler i netbank
Gratis betalign af iIndbetalingskort og girokort

Efter de tilbud og og have kigget på en del bankers websites valgte jeg Basisbank, havde glemt Nykredit.

Jeg har så ingen lån, og derfor ville et par banker slet ikke have mig som kunde, de mente ikke de kunne tjene penge på mig/mit selskab

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)