Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny rengøringsvirksomhed - søger råd til at komme i gang...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, Amin, det er guldkorn, du her kommer med! Netop Google Ads var egentlig på vores to-do, men det vil vi revurdere, efter dine kloge ord! Mvh. Rasmus

Tilmeldt 27. Jun 18
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt respons og overvejelser til jeres iværksætterdrøm.

Siden er ret fin, dog vil jeg ændre et par ting;
-Virksomhedsnavn, cvr, adresse, telefonnummer og email tilføjes i header/footer.
    -Hvis vælger footer, sørg for at have telefon og mail i header som minimum.
-Menupunkt med jeres services.
-Forside tekst/billede ratio rettes, enten tekst over billedet eller billedet skal justeres i højde. CTA er for langt væk.
-Kontakt oplysninger/formular skal være på alle sider og som noget af det første. evt. tekst og kontaktformular i spalte?

I bør crawle andre servicesider, så kan i få en fornemmelse af en god opbygning.

- Billedet af Oskar på "Kontakt os" bør i mine øjne være neutralt eller rengørings minded, og ikke kontor-wise med telefon og laptop. Jeg vil også undgå de korte shorts :-)

- Tag rundt og tal med de lokale virksomheder, hav en flyer/visitkort med. Følg op!

- I er tidligt i processen, så vær varsom med en stor kunde, som kræver meget eller dagligt rengørig. Det gør jer alt for sårbare at miste sådan en kunde.
Fokus på en flere mindre kunder både privat og erhverv.

- Jeg ved i mit område, at rengøringsprisen beregnes af kvadratmeter, antal værelser, toiletter osv.
Man kan lave en formel hertil, så man automatisk får en pris fremsendt pr. mail?
Her skal i naturligvis bede om adresse, tlfnummer osv. Så i derved får et lead, og selvfølgelig tage telefonisk kontakt til lead.
Samme formel kan bruges til flyers og ud fra bbr oplysninger, kan de omdeles på villaveje med udfyldt prisforslag.

- Hvis i får en kunde på én villavej, sørg for at alle på vejen får flyer og et godt tilbud.
Derved kan i spare en meget tid på kørsel.

- Undersøg priser i jeres ønskede område. Bestil evt. tilbud fra jeres konkurrenter, og opstil forskellige scenarier, så i derved får et konkurrencedygtigt prisgrundlag.
Hvis jeg bestiller rengøring privat, forventer jeg at i støvsuger sofaen. Kan se i tager 130 kr. for alene dette, hvilket lyder dyrt? Er det normen i jeres område?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for fantastisk feedback, Sojak!

Siden sidst har vi valgt at lukke virksomheden, da hverken min søn eller jeg var super dedikerede til rengøring og i forvejen drev hver sin virksomhed, som vi valgte at fokusere på...

Tak igen!

Mvh. Rasmus Sigvaldi

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)