Hej! Jeg har hidtil primært annonceret på diverse kæledyrsportaler og kæledyrsmagasiner, men er blevet lidt i tvivl om, hvorvidt jeg rammer min målgruppe godt nok ved kun at annoncere på disse. Jeg vil jo helst have fat i dem, der er interesseret i Boligdesign og er hunde- og/eller katteejere. Derfor vil jeg høre, om der er nogen der kender nogle gode Boligudstyrsportaler eller lign., hvor man kan købe annonceplads? Desuden vil jeg gerne have andres input til, hvor og hvordan jeg bedst rammer min målgruppe - Hunde- og katteejere med interesse for boligdesign? Hvor vil I forvente at finde et link/annonce for en webshop som www.designforpets.dk?
|
Kære Lise,
Du må ikke optage mit indlæg som nedladende eller noget som helst andet negativt, men jeg kunne ikke lade være med at smile over hele femøren, da jeg nysgerrigt åbnede linket til din hjemmeside - for design for pets lød da anderledes! Og anderledes, det er det sørme! :-)
Jeg skal straks indskyde at jeg synes, at det er kanon og jeg er helt klar over, at der ligger et gigantisk marked derude for lige netop denne slags produkter, så det gælder sgu bare om at komme derudad!
Det ville være skønt, hvis jeg kunne hjælpe dig - som payback for min lille grinestund - men jeg aner ikke en kæft om boligudstyr eller portaler derfor, så jeg håber, at du får held med dig med at source de rette kanaler til reklamer.
God vind.
Flemming