Jeg ved tilfældigvis, at Martin Justesen fra Dansk Iværksætterforening, i samarbejde med IDEA, er i gang med at starte noget mentor- og støtteordning op for studerende på CBS, der gerne vil begå sig som selvstændige.
Nu falder du sikkert ikke ind i kategorien studerende på CBS, men hvis du var medlem af D-I-F (koster håndører) ville han sikkert gerne hjælpe dig med at finde en venlig iværksættersjæl der ville give dig sparring.
Du kan modsat også selv gøre meget. Der findes gode offline netværks som for eksempel JCI og Rotaract/Rotary m.f. hvor driftige iværksættere og erhvervsfolk mødes og snakker. Jeg er selv medlem af JCI og det er guld værd.
Jeg tror også du med fordel ville kunne skrive til nogle af de folk her på Amino, som du synes lyder kloge. De fleste ville sikkert gerne give en hurtig time pro bono, hvis du spørger pænt. Selvsagt så skal du nok forberede dig på, at betale, hvis du vil have mange timers hjælp - time stands still for no man og som iværksætter er tiden typisk den største flaskehals :-)
Held og lykke med dine projekter