Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den mobile købmand...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
"VANCHISE"...
 
Emnet "mobile købmand" været vendt i den offentlige debat, især i det nordjyske. I hovedtræk omhandler det mulighederne for små by-samfund og deres evne til at overleve: Hvis en by skal bibestå uden butikker, må de handlende komme til byen... i en varevogn!

Men en "mobil købmænd" behøver nu ikke kun handle om små byers (eller ældre menneskers) muligheder for at handle:

Benjys Delivered is a service that definitely delivers: it's a fast growing 'mobile pop up' business owned by Benjys, one of the biggest sandwich retailers in the UK. Fully equipped vans unfurl into actual sandwich and coffee shops, delivering sandwiches, salads, hot pies, snacks and bean-to-cup specialty coffees to hungry office workers in food and beverage challenged business parks.
 
 
 
Hvad siger du? Kunne du se Sunset Boulevard eller Baresso trille rundt i en toptunet Vito med kalechen oppe (so to speak) i dit nabolag?
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/15/2006 11:04:57 AM Forfatter:Lasse Burholt
Hvad siger du? Kunne du se Sunset Boulevard eller Baresso trille rundt i en toptunet Vito med kalechen oppe (so to speak) i dit nabolag?
Lasse

Det tror jeg ikke rigtigt på...
 
Men jeg tror godt at firmaer, som i forvejen er ude på landevejen, ville kunne udnytte dette til et større salg.
Der tænker jeg på f.eks. Hjem-Is, Årstiderne og Skagen Food. De får en mulighed for at udvide deres sortiment med ekstra produkter!
 
Det vil ikke kræve, det store for dem at udvide sortimentet, da de i forvejen har biler, logistik osv.
 
/Brian
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)