Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej dog, sikke tanker du kan få.

Vi tænker dog også stort som du, men vi starter småt. Husk at implementeringen og uddannelsen skal være seriøst gennemført når du ansætter folk det ved du godt.

Så lige pt. søger vi kontakt med 3 personer der har hvad det kræver - iværksætterånden!!

Kan se du har noget af den - byggevare til EU -Tyskland - når nu aktiviteten falder kunne det måske være en god mulighed for dig med dine internationale kontakter er der gode muligheder for, at bygge forretning i et segment i høj udvikling.Smile 

se mere her:  www.jomacompany.dk

Hilsen john  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:51
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:45

Hej John

Desværre det kræver at jeg bliver hjernevasket først, og set i bakspejlet har jeg ikke en særlig god trackrecord med at lade mig forføre af sådanne smarte koncepter. 

Måske hvis jeg en dag bliver dement kan jeg overtales til at arbejde idenfor dit felt. Faktisk vil jeg hellere spise jord end at skulle arbejde med noget så totalt hjernedødt, amoralsk og gennemsyret åndssvagt koncept. For slet ikke at tale om jeres latterligt overprisede junk produkter der vel ingen reel relevans har i denne verden.

Omkring vores eget koncept - mærkevare partivarer til lavpris - kan jeg sige at vi går en spændende tid i møde. Lavkonjuktur er altid spændende for os i og med at så er kæderne igen på jagt efter de skarpe mærkevare tilbud. Nu er prisen i endnu højere grad en kernefaktor. Jeg kan oplyse at vi de sidste måneder har modtaget forespørgsler fra langt flere kæder og grossister end nogensinde før; alle jagter simpelthen det gode hug lige nu. Det hænger selvfølgelig også sammen med at vi er ved at være godt kendte i EU og så gør vi hvad vi kan for at være en troværdig samarbejdspartner.

Så du behøver ikke bekymre dig om os, selvom det er pænt af dig at vise interesse.

vh / Jan

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:06

Dejligt at høre det går godt med din forretning og dette: "Alle jagter simpelhen det gode hug lige nu." således har det nok altid været ikke ?

Men husk nu på at det ikke er god stil at tale dårligt om andre virksomheders aktiviteter og produkter. Dit ordvalg vil kunne findes på nettet i mange år fremover!

Forever Living Product er en virksomhed med mange år på verdensmarkedet og omsætter for et 2 ciffret milliardbeløb. Så vi er her for at blive her og for at produkterne har værdi!Wink

All the best

john

mvh john sommer

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 00:09
En tommelfinger-regel er at skal du betale det mindste for at få lov til at arbejde for andre, så er der lusk med i spillet.. Kald det multi-level-marketing eller et andet smart ord. Men i bund og grund handler det jo ikke om produktet, men derimod om at få folk ind i netværket og betale for at være med, det er den eneste måde du reelt kan tjene penge på i den branche..
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 12:12

Forever Living Product er kvalificerede produkter og derfor er der mange kunder som IKKE ønsker at starte sin forhandfling selv. Mange ønsker tilgengæld at opnå 30% rabat på varene og det kan man opnå ved at lade sig registrerer som forhandler.

Der er mange myet om dette her, men der er også mange seriøse udbydere Forever Living er en af dem !Wink

john  

mvh john sommer

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:12

Tjek evt. ledige jobs på http://www.xy-workzone.dk

Mvh.

Christoffer Frandsen +45 28199705 http://www.stofs.dk http://www.MonoZide.dk <- Work in Progress
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 17:32

Hej Lucca

Vi søger altid skribenter så hvis du kan skrive og har lyst selvfølgelig, så tag kontakt igennem vores job side.

Karrieredrøm.dk

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:54

Hey og mange tak for jeres links, jeg vil prøve dem også håbe på noget godt :D

Fortsat god dag til jer alle :)

Lucca Kjær Sørensen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)