Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til regnskabsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg søger noget feedback på min hjemmeside digi-tal.dk

Vi vil meget gerne gøre det så enkelt som muligt at finde en ekstern revisor/bogholder til sin virksomhed. Jeg har siddet og arbejdet med optimering og rettelser i flere måneder on/off nu, og har virkelig brug for en andens øjne på det.

Jeg er villig til at ændre alt, så længe det er til det bedre, så skyd endelig. Alt er velkomment!

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du revisor eller bogholder?

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Min virksomhed beskæftiger begge, og udfører alt fra bogføring til revideret årsregnskab. Vi laver ikke rådgivning, endnu, men det kan være det bliver tilføjet. Det er udelukkende praktiske opgaver vi ordner på nuværende tidspunkt.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå at du holder dig til bogføring og ikke miskrediterer revisorfaget. Dit eget selskabsregnskab er fyldt med nybegynderfejl. 

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for svar. Det siger jeg videre til min revisor. :)

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)