Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping: anonym leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSkype-Speechless

jeg er i gang med at sætte en dropshipping butik op på Shopify. Mit problem er at jeg ønsker at sælge fra SHEIN, ALIEXPRESS og AMAZON, men når varerne bliver leveret til kunden kan man se hvor pakkerne kommer fra ? Hvordan løses det og hvad gør andre?

Vh. Annette

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du tænkt dig at gøre mht. indfortoldning? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ved at tage varen hjem først - og varen skal jo fortoldes og kundens navn jo stå på pakken hvis han skal modtage den . Du kan jo givet ikke aftale med alle fra Shein Alieepress og amazon, at du pakker i dit firmnavns pakker, men kunden ved de er fra Kina

Du skal lige undersøge om dine priser kan matche det kunderne selv kan købe til samme steder eller tilmed fra sites med lager der sender fra Danmark samme dag - og om du kan få varen lige så hurtigt frem i dag ofte dag til dag

Endeligt skal du forvente returprocenter ved billigere varer ligger lidt over 40% i snit, som du så skal modtage og returnere - hvis din leverandør vel og mærke vil modtage varen retur, når de har solgt til et firma, for det behøver de slet ikke

Generelt dør alt nyere dropshipping fra uden for EU inden for den tid det tager, at tømme ejerens lommer for penge og hovedet for godt humør - det er nogetl folk fresh out of school tænker - DEN er lige til højrebenet - meeeeen  NIX  http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selv om SHEIN startede ud med dropshipping har de helt droppet det idag og det er ikke længere muligt at indgå en dropshipping- eller anden form for forhandleraftale med dem. Du skal forvente at de lukker din konto, hvis de finder ud af at du videresælger deres varer.

Lægger man hele problematikken med moms, told og levering fra kina oveni kan jeg som John ikke se at din forretningsidé kommer til at holde vand, da det er for besværligt for kunderne og leveringstiden er for lang.

Der ud over har du ingen chance for at sikre at de produkter du sælger overholder EU's og danske love, hvilket alene er dit ansvar som importør. Det er f.eks. umuligt at sikre at tøj ikke indeholder ulovlige kemikalier.

Jeg vil anbefale dig at finde leverandører inden for EU, hvis du vil benytte dig af dropshipping. Men du skal forvente meget konkurrence og avancer der er så lave at det er umuligt at tjene penge på at sælge billigt tøj/små ordrer.

Mange tror at det er nok at starte en webshop men kunderne finder den ikke af sig selv. Den skal markedsføres og almindelig markedsføring så som Facebook og Google Ads koster ofte mere end du kan tjene på dine salg.

Det er dog muligt at skabe en sund forretning ved at sælge mærkevaretøj via dropshipping, f.eks. fra bdroppy.com. Men det kræver for det første at du kan drive konverterbare besøgende til din webshop på en billig måde. F.eks. med affiliateaftaler gennem partner-ads.com, hvor du kun betaler for de besøgende som køber noget. Og for det andet kun indgår aftaler med leverandører som håndterer returvarer uden store omkostninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)