Jeg er ved at lave mit årsregnskab for 2022, og jeg er udfordret med nogle gamle åbningsbalancer, der ikke stemmer på grund af fejl. Jeg har brug for en der kan hjælpe mig til at få det hele til at stemme i Dinero, så mine saldoer rent faktisk stemmer overens med virkeligheden, uden der skal åbnes op for gamle regnskabsår, da der er aflagt årsrapporter. Jeg tror fejlene er sket mange år tilbage, da jeg var hos et bogholderfirma, inden jeg kastede mig ud i Dinero selv. |
Jeg kan kun anbefale du finder en online bogholder der kan kigge med feks Tina hos Din Online Revisor (facebook.com) - hils fra mig, det skader ikke
OM det kan rettes uden at skulle ind og ændre tidl år afhænger af fejlens størrelse, for man skal jo ændre, hvis det er noget af egentlig betydning, men det kan hun sagtens afgøre.
Jeg fatter ikke hvordan nogen bogholder kan afslutte et regnskab hvor balancen ikke stemmer, og arbejdet med at finde den slags fejl, kan være et værre hestearbejde, men omvendt, får du en skattekontrol, og de finder en balance der ikke stemmer, så bruger de jo ikke tid på at finde fejlen, men sætter din indkomst op der hvor de mener den skal være, også mindst 3 år tilbage, men også længere da det må siges at være grov misligeholdelse at kunne indberette trods balancen ikke stemmer
få det fixet, så klarer du den fremadrettet
vh John Hannover