Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en registreret eller statsautoriseret revisor til en erklæring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog og Meditationslærer Isabelle Vesterdal Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er psykolog og skal til at ansøge om autorisation hos Psykolognævnet. Her er et af kravene at en revisor bekræfter min bruttoindkomst i to forskellige perioder. Det hedder vist revisionserklæring. Revisoren skal være registreret eller statsautoriseret, og revisor skal være tilknyttet en registreret eller statsautoriseret revisionsvirksomhed. Jeg har en revisor i forvejen, men han er desværre ikke registreret. Jeg har et regnskab hvor det er nemt at aflæse de gældende tal. Samt har jeg skabelon for denne erklæring.

Søger en der er nem at tale med :) På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Harboe Consult – Godkendt revisionsfirma kan anbefales, og spørg efter Michael Harboe og hils fra mig - han er normalt god at tale med og kan den slags, med alt jeg ved
Den revisor du har, er så ikke en egentlig revisor, det er en titel alle må bruge, min hund bider folk der ikke tiltaler den sådan Zip it! men, bogholdere som kalder sig revisor, er ofte gode nok og billigere, så hold bare fast i det - men - revisor er det altså ikke i ordets egentlige forstand

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog og Meditationslærer Isabelle Vesterdal Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, John, for anbefalingen. Jeg vil prøve at kontakte ham. 

Jeg er nu meget tilfreds med min revisor, og han kender også sine begrænsninger :)

Jeg er jo heller ikke autoriseret psykolog endnu og har også overvejet om jeg vil alt det kæmpe papirarbejde med autorisationsansøgning...

og det betyder ikke at jeg ikke er mindst ligeså dygtig som en autoriseret psykolog. Men det er en anden diskussion :)

Alt godt,

Isabelle

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Isabelle Vesterdal:

Tak, John, for anbefalingen. Jeg vil prøve at kontakte ham. 

Jeg er nu meget tilfreds med min revisor, og han kender også sine begrænsninger :)

Jeg er jo heller ikke autoriseret psykolog endnu og har også overvejet om jeg vil alt det kæmpe papirarbejde med autorisationsansøgning...

og det betyder ikke at jeg ikke er mindst ligeså dygtig som en autoriseret psykolog. Men det er en anden diskussion :)

Alt godt,

Isabelle

han kan også sagtens være fin din nuværende, men forskellen er en helt anden, for du har vel din uddannelse rent faktisk, en revisor kan være en 18 år dreng der lige kan regne men intet ved om skat og bogføringsregler - det er altså en forskel, for en 18 årig uden psykolog uddannelse er næppe lige så god at besøge som en aut psykolog - det er sammenligningen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog og Meditationslærer Isabelle Vesterdal Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Thomas.

Go' dag til dig!

Isabelle

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Psykolog og Meditationslærer Isabelle Vesterdal Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu et par navne og tlf numre til at gå videre med. Tænker, det er nok fint sådan.

Så har ikke brug for flere henvendelser.

Tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)