Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

inspiration/feedback til Hjemmeside / "dansk Domæne ninja"

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser rigtig god ud. Eneste kritikpunkt jeg har, er at jeg sidder i en anden tidszone end Danmark, og at det ikke ser ud til at den tager højde for det ift. de domæner der snart udløber. Ved ikke om det er relevant, men da der er .com domæner tænkte jeg det måske ville give mening at kigge på.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Krog Kristensen:

Den ser rigtig god ud. Eneste kritikpunkt jeg har, er at jeg sidder i en anden tidszone end Danmark, og at det ikke ser ud til at den tager højde for det ift. de domæner der snart udløber. Ved ikke om det er relevant, men da der er .com domæner tænkte jeg det måske ville give mening at kigge på.



Det giver super god mening, jeg har gjort så den istedet for viser tidspunkt - så viser den antal minutter indtil domænet bør udløbe, så burde der ikke være nogen tvivl uanset tidszone osv. - det løser din problematik ikke? .

 

Hvis nogen skulle være intesseret, så har jeg leget lidt med  AI genrerede domænenavne, hvis nogen vil give det et forsøg - så kan i prøve på: https://thedomainrobot.com/dk/domaenegenerator/ - vil gerne høre feedback i forhold til kvaliteten af genrede navne
Det eneste i skal gøre er at lave en kort beskrivelse (mellem 5 og 40 ord) af siden, og trykke på robotten

 

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det løser problemet jo. Jeg er dog ikke sikker på at "Deletion time" eller "Slettes om" er en oversættelse en der ikke er inde i gamet forstår, så den ville jeg lave om.

Jeg forsøgte mig lige hurtigt med AI domæne generatoren. Jeg kan egentlig godt lide idéen. Jeg synes dog der var en del mangler.
1. Den genererer navne der er optaget.

2. Jeg kan se andres genererede domæner, så det første jeg ser da jeg kommer ind er sex.dk.

3. "Gen. Dateo" forstår jeg bare ikke. Genereret dato?

4. Input feltet burde vise min. 5 ord før man laver 1. input. Det er bare irriterende at få en error man ikke vidste var et krav.

Der var dog nogle gode bud på navne imellem, så med lidt finpusning kan det helt sikkert blive et fint koncept.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

0) Jeg finder på noget andet, for du har ret

1) Dette kan jeg desværre ikke gør noget ved, men den siden burde meget gerne begynde at tjekke dem lige så snart de popper frem - valget stod lidt mellem at vente i længere tid (ca. 1-2 sekunder ekstra par domæne) hvor den ikke viser noget. Eller vise dem med det samme, og så visuelt vise man er igang med at tjekke dem (jeg arbejder lidt på at lave en CSS spinner, som en lidt bedre indikation - men css er ikke min stærke side Skype-BigSmile

2) Jeg ser din pointe, før delete alle som ikke var logget ind på en bruger samme liste - det er bundet til din IP istedet nu


3) Det er det nemlig, jeg navngiver den lige anderledes.


4) Jeg har smidt det ind i placeholderen nu - og når jeg får taget mig sammen bliver det også beskrevet oppe i teksten - eller måske laver jeg en eller anden form forklarings icon/tool tip


Jeg værdsætte virkeligt meget du gider bruge din tid på at komme med feedback! så tak!

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig. Det er rart med en developer der lytter på feedback. 😉 Sig endelig til hvis du er kommet videre og har brug for mere feedback.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Krog Kristensen:

Selvfølgelig. Det er rart med en developer der lytter på feedback. 😉 Sig endelig til hvis du er kommet videre og har brug for mere feedback.



 Ideer, forbedringer - lækre features/functioner, der giver mening - er altid lydhør Skype-Blush

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)