Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystaret virksomhed

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Amanda:
Da intentionen var at hjælpe Signe, er jeg ærgerlig over, at dette blev fortolket som "skamløst at jage leads"

Det er som om I hos startup Centralen ikke har forstået meningen med at Amino, som er et forum hvor man hjælper hianden. 

Fra Søvind
Tilmeldt 21. Feb 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Det er jeg ærgerlig over at du synes, det er bestemt ikke intentionen. Vi er her på platformen for at hjælpe.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Amanda:
Det er jeg ærgerlig over at du synes, det er bestemt ikke intentionen. Vi er her på platformen for at hjælpe.

jeg tror det som støder mange er, at I jo aldrig giver andet hjælpsomt råd, end meld jer ind i vores forening og betal medlemskab for en lang række - sikkert for nogen fine servises, men det er og bliver som ansatte i et firma i alene skriver, kontakt vores forening/firma som er Startup Central ApS. Det ER og bliver en reklame, og herinde er det ikke velset man - som eneste hjælp skriver, man kan kontakte ens firma og de kan hjælpe. Det kan revisorer og advokater og SEO firmaer og og og- men når der ikke i selve tråden er en hjælp ude over, køb fra os, og sig ikke, at formået ikke er et salg til syvende og sidest, så holder det ikke i manges øjne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Casper Holm:
Er det ikke muligt at lukke deres profiler og få fjernet deres svar/indlæg

Hvis du støder på indlæg, eller profiler, du mener overtræder Aminos retningslinjer, kan du altid bruge "anmeld" funktionen på indlægget, så bliver vi moderatorer notificeret og kigger på anmeldelsen.

Vi ser desværre ikke selv alle indlæg på portalen ;-)

/Brian - Moderator

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej Casper

Casper Holm:
Er det ikke muligt at lukke deres profiler og få fjernet deres svar/indlæg? 

Hvis du støder på indlæg, eller profiler, du mener overtræder Aminos retningslinjer, kan du altid bruge "anmeld" funktionen på indlægget, så bliver vi moderatorer notificeret og kigger på anmeldelsen.

Vi ser desværre ikke selv alle indlæg på portalen ;-)

/Brian - Moderator

Modtaget 👍👍

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)