Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering fra udlandet direkte til pakkeshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Et spørgsmål ifm. levering af varer købt på Alibaba.

Jeg har indtil nu bestilt en vareprøve hjem adresseret til min hjemmeadresse.

Jeg var ikke hjemme, så efter 1. forsøg på levering af Fedex fik jeg mulighed for at vælge en DAO pakkeshop, som den så blev leveret til.

Jeg er i tvivl om det samme vil ske nu her snart, når jeg skal til at bestille en større ordre (der er ikke tale om palleordre, men blot en større papkasse).

Jeg kan risikere, at jeg ikke er hjemme, når varerne kommer. Derfor tænkte jeg på, om man kan sikre sig, at de bliver leveret i en pakkeshop (GLS, DAO, Bring, PostNord eller lign) blot ved at angive adressen på pakkeshoppen? Er det nok? Hvordan foregår den slags når man bestiller fra udlandet? 

Ved bestilling på Alibaba får man jo ikke ligefrem en liste over pakkeshops i Danmark at vælge imellem, som man ellers ville gøre hvis man bestilte noget på en dansk webshop. Så kan man bare indtaste adressen på pakkeshoppen?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

motZ:
Ved bestilling på Alibaba får man jo ikke ligefrem en liste over pakkeshops i Danmark at vælge imellem, som man ellers ville gøre hvis man bestilte noget på en dansk webshop. Så kan man bare indtaste adressen på pakkeshoppen?

Det lyder lidt som en uholdbar løsning, for det første skal du vide  hvilket kirerfirma pakken sendes med  med, dernærst skal du vide om det pågældende kurerfirma har en aftale med en specifik pakkeshop.

Hvis pakken er sendt med et af de store kurerfirmaer, har du mulighed for at  ændre leveringsadressen når pakken er undervejdt, det kan været på kurerfirmaets hjemmeside eller hos deres kundeservice.  En mulighed er at få den leveret til kurerfirmaets adresse, så kan du selv hente pakken der når du har tid. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)