Hej Skal et produkt som dette RAone SmartDimmer sælges på webshop eller skal det ud i butikkerne ?
|
Jeg vil sige begge dele. Hvorfor begrænse sig?
Hej Skal et produkt som dette RAone SmartDimmer sælges på webshop eller skal det ud i butikkerne ?
|
Jeg vil sige begge dele. Hvorfor begrænse sig? |
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Hej SBH WEB shoppen er fin nok den er meget standard - uden for meget "pynt" og heller ikke med for lidt. Men få også salget ud i butikker. Jeg hørte om Innovus på en messe i Herning hvor en Thomas (har hans visitkort så derfor kan jeg huske det) lovede at kontakte mig efterfølgendem har aldrig hørt noget. Jeres produkter arbejder med eller bruger Z-wave... hvorfor er det så ikke godkendte af Zensys???? - det undre mig helt vildt. Eller er det som alle siger at Z-Wave er noget som 1001 mennesker arbejder med - men der sker ikke noget, og når nu Z-Wave er en ny åben standard hvorfor er Innovus systemet så et totalt lukket system. Den design I bruger er lidt 70´er agtig og passer altså ikke ind i 2008 - det er en om´er...... Det tager bare for lang tid at for jer at blive færdige. Find en ny designer. Svar på hvorfor I ikke er en åben standard og hvorfor produkterne ikke er godkendt hos Zensys. Selv om at I skriver at de er. Husk at undgå begynderfejl nr. 1........ Lyv ikke - fortæl sandheden. Ellers er jeres setup cool nok - og klar noget der vinder frem.. bare vent 5 - 10 år så køre det. Det kræver nosser og tålmodighed, samt kassen. Held og lykke Jeg ser frem til svar.
Med venlig hilsen Z - Winter
ÅBEN SPØRGSMÅL til fortsat debat.....
ER Z-WAVE FREMTIDEN???? |