Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop eller butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal et produkt som dette RAone SmartDimmer sælges på webshop eller skal det ud i butikkerne ?

Lysdæmper
RAone SmartDimmer – en lysdæmper med udviklingsmuligheder

RAone SmartDimmer er perfekt til at skabe stemning overalt i hjemmet
Den danskdesignede og danskudviklede lysdæmper betjenes med en let berøring på fingertouch-panelet.
Lysdæmperen kan også styres fra sofaen eller sengen med INNOVUS SmoothRemote, med en B&O-fjernbetjening eller en Logitech Harmony895-fjernbetjening.

Med RAone SmartDimmer får du ikke blot en lysdæmper. Du får en adgangsbillet til helt nye muligheder for intelligent styring af dit hjem. RAone SmartDimmer er skabt til at blive en del af INNOVUS Home Automation, hvor lys, varme og sikkerhed kan styres fra centralt placerede kontakter eller fra en fjernbetjening. Det øger komforten, sikkerheden og giver energibesparelser i hjemmet.

RAone SmartDimmer i børneværelset
RAone SmartDimmer gør det nemt at få børnene til at falde i søvn.
To lette tryk på lysdæmperen og lyset slukkes langsomt i løbet af en halv time, mens børnene falder i søvn.

RAone SmartDimmer som energimåler
RAone SmartDimmer har indbygget en elmåler, som aflæser forbruget på den lampe, den sidder på. Sammen med INNOVUS House Control giver det et fantastisk overblik over energiforbruget i hjemmet. (elmåling kræver en INNOVUS House Control)

RAone SmartDimmer kommunikere via Z-wave.

Med venlig hilsen

SBH

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:03

Jeg vil sige begge dele. Hvorfor begrænse sig?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:16

Hej SBH

WEB shoppen er fin nok den er meget standard - uden for meget "pynt" og heller ikke med for lidt. Men få også salget ud i butikker.

Jeg hørte om Innovus på en messe i Herning hvor en Thomas (har hans visitkort så derfor kan jeg huske det) lovede at kontakte mig efterfølgendem har aldrig hørt noget.

Jeres produkter arbejder med eller bruger Z-wave... hvorfor er det så ikke godkendte af Zensys???? - det undre mig helt vildt.

Eller er det som alle siger at Z-Wave er noget som 1001 mennesker arbejder med - men der sker ikke noget, og når nu Z-Wave er en ny åben standard hvorfor er Innovus systemet så et totalt lukket system.

Den design I bruger er lidt 70´er agtig og passer altså ikke ind i 2008 - det er en om´er...... Det tager bare for lang tid at for jer at blive færdige. Find en ny designer.

Svar på hvorfor I ikke er en åben standard og hvorfor produkterne ikke er godkendt hos Zensys. Selv om at I skriver at de er.

Husk at undgå begynderfejl nr. 1........ Lyv ikke - fortæl sandheden.

Ellers er jeres setup cool nok - og klar noget der vinder frem.. bare vent 5 - 10 år så køre det. Det kræver nosser og tålmodighed, samt kassen.

Held og lykke

Jeg ser frem til svar.

Med venlig hilsen

Z - Winter

ÅBEN SPØRGSMÅL til fortsat debat.....

ER Z-WAVE FREMTIDEN????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)