Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde medarbejder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Har et lille problem som jeg håber nogle her kan hjælpe lidt med, eller har input til!

Jeg skal bruge nogle medarbejder til at hjælpe med at udvikle mit online forum, da det handler sig om en community så er det jo ikke lige der de fleste har deres styrker.

Platformen omsætter for got 5 millioner DKK om året og ligger ikke i DK. Mine overvejelser går på at etablere et lille kontor og ansætte en eller to medarbejder så jeg har styr på dem. Det løser dog ikke problematikken med at finde de kvalificerede personer. Efter lang tids undersøgelser er der noget der pege på at man måske bare skulle finde dem online på platforme som Fiverr, UPWork osv. Så sparer man dels udgifter til Kontor men kan måske også finde de rigtige kandidater hrtuigere. Min erfaring er dog at man får et hav af rigtig dårlige ansøger ind så man drukner i opgaven.

Jeg påtænker som de først at ansætte en der kan hjælpe med at finde medarbejder og som selvfølgelig kender noget til vores business og så derfra være med til at udvide forretningingen og ekstra medarbejder.

Hvordan vil I gå det an?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke ansætte en, som helt alm ansat  der skal arbejde hjemmefra. Du har vel ikke et dansk kontor, hvor der er mere opsyn med arbejdet, så hjemmefra er vel billigst. 
Hvordan du finder en egnet kan jeg ikke byde ind med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Risskov
Tilmeldt 7. Jan 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
For at hjælpe er det vist nødvendigt med lidt flere oplysninger.
Hvad beskæftiger dit "community" sig med?
Bruger du frivillige moderatorer på dit community? Er der behov for moderatorer, eller er der frit spil?
Hvad er det mere præcist dine (freelance)medarbejdere skal lave? Hvilke kvalifikationer skal de have?
Hvilken aldergruppe arbejder du med i dit "community" - 13-29 årige? Hele spændet mellem 13 og skinddød?
Har du overvejet, hvordan aflønningen skal være? Money, money, money.
Sprog: dansk, engelsk, tysk?
Har du prøvet Aminos "freelance"børs?
vh. Peter
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan hjælpe dig med den rekrutterings processen tag kontakt på telefon 71 99 29 01.

Mvh

Kim Carisius Johansen 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

>>Hvad beskæftiger dit "community" sig med?

Det er business to business, lidt varmt emne men fuldt legitimt

>>Bruger du frivillige moderatorer på dit community? Er der behov for moderatorer, eller er der frit spil?

Ja jeg har to der hjælper i det daglige med at holde det hele rent og frit for spam osv.

>>Hvad er det mere præcist dine (freelance)medarbejdere skal lave? Hvilke kvalifikationer skal de have?

Højeste prioritet er at hjælpe med at vækste, jeg er kørt fast for at sige det ligeud. Tingene har kørt på samme måde i snart 10 år. Nu skal der forandringer til.

>>Hvilken aldergruppe arbejder du med i dit "community" - 13-29 årige? Hele spændet mellem 13 og skinddød?

Primært 20+ og op - De analyser jeg har foretaget viser at det handler sig om Banker, Finansielle virksomheder, forsikrings selskaber, business generalt, fonde og investerings selskaber.

>>Har du overvejet, hvordan aflønningen skal være? Money, money, money.

Det er med almindelig aflønning efter aftale.

>>Sprog: dansk, engelsk, tysk?

Han må godt kunne tale Dansk eller Tysk, men communtien er på Engelsk og alt foregård på Engelsk.

>>Har du prøvet Aminos "freelance"børs?

Nej, jeg må sige jeg ved ikke engang hvor jeg skulle starte der, det ville være at skyde med spredhagl,

Fra Hørsholm
Tilmeldt 20. Jan 23
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

De kan vel bare arbejde remote?

https://www.21-5.dk/

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fionix,

Super fedt at du rækker ud herinde.
Kan du nævne lidt om tech stacken der bliver brugt som det er nu?

Derudover er det primært frontend eller er det backend udvikling?

Jeg vil meget gerne tage en snak med dig og se om jeg måske kan hjælpe med at finde en kandidat eller 2 gennem Twoday IT Minds.

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)