Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner, database udvikler/programmør eller team

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er igang med at udvikle en database indenfor det maritime der skal gøre det lettere at gøre indkøb og få leverancer af reservedele indenfor forsyninger til skibe (kommercielle).

Vi har flere års erfaring indenfor branchen, og vi er aktive med en god kundeportefølje af kunder, og til nu har vi lavet en omfangsrig database i Access som vi nu gerne vil have online og over i et andet database format, tilgængeligt for kunder direkte online.

Generelt vil vi gøre det mere transparent for skibsejere at købe forsyninger, lettere tilgængeligt, hurtigere og til bedre priser.

Det er et projekt der selvfølgelig har mange knuder der skal løses, men vi er sikker på, at vi allerede har fat på noget af det rigtige og know-how til at gøre det.

Vi leder i øjeblikket efter en partner eller et team (partnere) der kan fungere som et udvikler team, til at hjælpe os med at opbygge databasen, og de modeller og funktioner der skal til, for at beregne diverse variabler såsom fragt og andre udgifter. Databasen skal være online på et domæne som vi har tilknyttet hvor brugerne kan logge ind og bruge systemet.

Vi tilbyder en % andel af projektet til en partner der har kompetencerne til at hjælpe os. Hvis det lyder interessant, så send gerne en privat besked så vi kan tage en snak.
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har i overvejet at lave en MVP i et system som Airtable eller lignende?

Det er generelt ret svært at finde en dygtig teknisk partner. Forsøg endelig, men det kan være i kan komme et stykke med moderne værktøjer som Airtable eller hvad der nu ellers er derude (jeg har ikke hørt Access omtalt de sidste 15 år).

Der er jo en meget stor no-code bevægelse som jeg tror i med fordel kan prøve at kigge på, såfremt i ikke kan finde en teknisk co-founder.

Hvis tror det er bedst med en teknisk co-founder, så tror jeg at I, i et oplæg som dette skal have mere fokus på: 1) Business casen. Hvad har i af traction? Hvad er potentialet? Hvad er strategien? 2) Jer. Hvad kommer i med til projektet? Hvorfor er i de helt rigtige til projektet? Er i dedikeret fuld tid til det?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I skal nok lige start med at så privat besked til da jeg det ser ud til at være slåde fra. ellers kun det måske være i kan overtale mig til at give en hånd med på vejen. .

ellers kan i jo prøve at smide en privat besked til mig så kan vi se på det. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)