Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Adservice Media ved at gå konkurs?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre som oplever at Adservice Media det seneste halve år ikke udbetaler til tiden om man skal rykke dem for betaling flere gange? Nu er det blevet værre og nu siger de at de ikke betaler fordi deres kunder ikke vil betale og de skal undersøge en masse for kunden før de kan betale. Lover en masse opdatering på datoer, hvor de aldrig vender tilbage. De er ikke til at få fat på på telefon eller email og lykkes det endelig at fange en på telefonen, siger de man skal sende en email og de vender tilbage uden at gøre det. Har nu over 100.000 kr. i udestående hos dem og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2648
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Kør op og besøg dem når det er så mange penge  .

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 484
Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Er Adservice Media ved at gå konkurs?

Jeg har skimmet deres 2021 regnskab og ved udgangen af 2021 havde de ingen økonomiske problemer, tværtimod.

Er der andre som oplever...

Jeg kan kun tale for mig selv, og jeg får udbetalt min provision til tiden, måned efter måned. Dog kan jeg se at en enkelt eller to af de annoncører, som jeg markedsfører igennem AdService, halter et par måneder efter med betalingerne til AdService.

Hovedreglen inden for affiliate, er at du først får betalt af netværket, når netværket er blevet betalt af annoncøren. Så hvis en annoncør, af den ene eller anden grund bestrider netværkets fakturaer, så modtager du som publisher heller ikke din betaling. Når det er sagt så er det naturligvis netværkets opgave at inddrive de udeståender de har.

Hvad gøre?

Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte publisher support. Og hvis du, trods tre forsøg ikke kan få status over udeblivne betalinger, så ville jeg nok eskalere sagen.

Ps. når du går ind under "account balance" så kan du let se, måned for måned, om hver enkelt annoncør har indbetalt til AdService. Men vær opmærksom på at du muligvis bryder publisher aftalen hvis du kontakter/rykker annoncører direkte, så pas på med det og helt og lykke.

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:18

Jeg ville lige køre op og høre til situationen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere