Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af ApS som Digital Nomade uden fast bopæl mere end 1 måned ad gangen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 22
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt den her konklusion jeg er kommet frem til også, efter at have søgt en del på det. Det er meget svært for den digitale nomade at administrere skattebetalingen når man ikke befinder sig lang tid i det samme land ad gangen.

I mit tilfælde håber jeg at kunne tage mit nuværende arbejde med. Her er arbejdsgiveren spansk. Måske jeg så kan/skal fortsætte med at betale spansk skat... Her har vi trods alt boet 10 måneder når vi rejser videre.

Rent skattemæssigt ved jeg godt at alle gerne vil have man betaler skat. Men set ift. rettigheder og sociale ydelser og alle de andre ting skatten financierer, så betaler vi selv for alt. Forsikring, skole, tandlæge besøg osv. Der er jo ingen lande der vil gøre det for os gratis.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Skamløs reklame for min arbejdsplads ...

Hvis jeg stod i din situation, ville jeg nok hive fat i en jurist, som kender skattereglerne i flere lande. I LegalHero har vi 150+ tilknyttet jurister, som arbejder ud fra en fast timepris på 1.796 DKK. Du kan hurtigt oprette en sag og så vil forskellige jurister komme med et tilbud. Du er også velkommen til at give os et kald på 71 99 88 20. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)