Det bliver ikke ændret, jeg har 10 års erfaringer med den diskussion og tro mig, det vil skabe mere surhed. Dbh Martin |
Forslag vedr. links
|
|
søger ligesindede i Sønderjylland
Hvis man nu ikke har en scrool mus |
Jeg har faktisk aldrig oplevet at links fra et forum, ikke åbnes i et nyt vindue. Man sidder og læser den information, som linket giver, og trykker helt automatisk på det røde kryds oppe i højre hjørne når man er færdig... Væk er informationen og væk er Amino - irreterende. giv os i det mindste valgmuligheden i administrationen så. |
Det ville være dejligt og ikke noget jeg har det mindste imod, men det kræver så noget programmeringskraft jeg ikke har adgang til pt. desværre. Dbh Martin |
Jeg deltager også på en del fora, og har vænnet mig til at links åbner i nyt vindue, men vanen bestemmer ikke nødvendigvis hvad der er rigtigt mht. webdesign. Jeg kan finde på mange ting, jeg gerne så ændret, fordi jeg er vant til det på en anden måde, men måske er det her bedre, når jeg vænner mig til det. Jeg er ved at have vænnet mig til at holde shift nede her. Endelig er det et gratis tilbud til os at deltage her, så jeg synes ikke vi skal kræve mere af viceværten men glæde os over at servicen på stedet er i top. ![]() Henning Buddig |
Jamen altså det var som sagt bare et forslag, og jeg er i hvert fald blevet klogere.
Nu højreklikker jeg...
Det var sådan set ikke for at kræve noget noget af martin, men konstruktiv kritik, gode råd eller forslag er vel altid velkomne - Det tror jeg også Martin er enig i.
Nå, men jeg er da blevet klogere på links i foras!
:D
Fantastisk weekend til alle! |
Nu var det ikke et krav, men et forslag. Iøvrigt, er der ikke noget galt i at stille krav til en gratis service. Jeg har ingen idé om hvordan statistiksystemet på dette site er bygget op. Men det kan have en indflydelse at folk forlader sitet, og kommer tilbage igen. F.eks bliver sider, som har et spændende link, måske vist rigtig mange gange - ifølge statistiken. Hvis folk forlader siden, og kommer igen ved at trykke på back/tilbageknappen i deres browser, vil det måske se ud som om at siden er vist dobblet så mange gange, end tilfældet er. Alt afhængig af hvordan cache er opsat, har det også en inflydelse på båndbredden. Båndbredde koster penge. |