Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate dilemma - 1 hjemmeside med undersider eller flere sider med hvert sit emne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer - for meget lang tid siden (16 år!) var jeg aktivAmino som ejer af en lille forretning og legede med hjemmesider og shop m.m.

1000 tak for den hjælp og viden jeg fik dengang.


Også dengang legede jeg med tanken om affiliate, men livet kom i vejen og tiden var ikke til det (Ahhhrg!! - set i bagklogskabens ulidelige klare lys)

Nu vil jeg gerne i gang og sidder til en start med overvejelser omkring opbygningen.

Men jeg kan ikke gennemskue om det er bedst at lave undersider til de forskellige interesseområder jeg vil skrive artikler om og lave affiliate på dem.

Eller om jeg skal ud og have flere sites og webhoteller til hvert enkelt emne.

Jeg har et par ideer til nicheemner indenfor et par populære trends som jeg håber at kunne udnytte min viden omkring.

Jeg ejer stadig mit gamle domæne parkhave.dk - som er helt helt tomt nu.

Jeg arbejder i Wordpress og Elementor.


Gode råd og argumenter for/imod modtages meget gerne.



Ps. Lige pt. leder jeg efter opdaterede blogs/artikler/m.m. omkring affiliate - der ikke er 10+ år gammel - for at komme med på beatet igen

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kender ikke emmer så svært at sige og hvor og hvor præcist småt eller stort emmet er ,

er det emme der kun kan skrives en side  om især hvis kun 300 ord kan finde på om det emme, ville jeg umildbart lave flere undersider , dog skal siges ikke kender emmet , så ikke sikker .

plæneklikker kunne jeg dog sagtens skrive mere end 1000 ord om så hvis store emmer deles op så ville jeg lave flere sider, dog skal også være en blogs findes på google, så købe løs domæner webhotel ville jeg ikke det skal jo også være noget der findes på google , et godt oppe er bedre end 100 der ikke kan søges men hvis finder mange gode domæner der er indekset  det organiske søge resultatet , altså gamle udløbet domæner , kan flere domæner webhoteller måske være en god ide . 

husk skriv unikke tekster alle siderne og da jeg  ikke kender emmet og har måske fundet gode domæner er det svært at sige helt præcist noget synes jeg . 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael, tak for input.
Der bliver rigeligt at skrive om og gode muligheder for jævnlige opdatering.
Det spænder fra teknik, autocamper, ferieformer til syning, strik, creative crafts osv.

Jeg havde også regnet med at skulle have noget af det i blogform.
Gerne med Landingpages for de forskellige emner og en statisk forside med 3 hovedpunkter/emner, man kan klikke sig ind på.

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg vil helt klart anbefale et website per emne.

Du kan naturligvis hoste mange websites på et webhotel for på den måde at holde udgifter på et minimum.

Udviklingen inden for affiliate, onpage og offpage SEO har udviklet sig en del bare de seneste 5 år, så hvis du vil blive rigtig skarp igen eller blot "nørde dig ned i emnet" så kan jeg varmt anbetale dig at blive medlem på marketers.dk - her findes rigtig gode webinars og guides og her kan du få svar på dine spørgsmål af folk som er sortbæltede affiliators.

Mvh Søren

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren, mange tak for svaret.

Jeg vil undersøge om og hvor meget jeg kan have på nuværende webhotel.

Jeg er kommet omkring marketers et par gang i min søgen efter viden, så det kunne være en god ide.

Jeg har faktisk taget et 6 ugers intensivt kursus i digital markedsføring for nylig, netop med henblik på at komne up-to-date.😊

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt bruge Openai.com til at skrive tekster eller til inspiration

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, jeg har faktisk været inde og prøve et par forskellige formuleringer indenfor de emner jeg vil beskæftige mig med.

Det er faktisk ikke helt tosset hvad den kommer med.

Har testet både på dansk og engelsk.

Men det er helt klart at man ikke "bare" kan poste det som et indlæg, hvis der skal være seriøsitet bag. Det skal gennem arbejdes med en menneskelig vinkel. Men oplægget er super og argumenterne godt listet.

Fremtiden er her allerede.Smile

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket,  det vil jeg lige gemme til hverdagen rammer.👍

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)